V organizaciji podjetja Šport Maribor iz Skupine JHMB se je minulo nedeljo, 2. junija, na Trgu Leona Štuklja odvil turnir za državno prvenstvo v košarki 3 × 3 – Držav'c. Na njem je sodelovalo skupno 40 ekip, ki so nastopile v šestih kategorijah. Atraktivno ulično košarko v središču mesta je bilo moč spremljati na treh igriščih, tribuna ob centralnem igrišču pa je obiskovalcem zagotovila nepozabno navijaško izkušnjo.
Z novo identiteto blagovne znamke so se poklonili OFEM-u
Turnirji pod imenom Držav'c so najprestižnejša oblika državnega prvenstva na igriščih košarke 3 × 3. Z izvedbo je Šport Maribor popestril nedeljsko dogajanje v strogem centru mesta, kjer je v okviru turnirja združil predstavitev privlačne športne discipline, zabave, kakovostnega preživljanja prostega časa in spodbujanja zdravega načina življenja.
[[image_1_article_66823]]
"Na tem dogodku je Šport Maribor tudi prvič javno predstavil elemente svoje nove vizualne podobe. Nova identiteta blagovne znamke podjetja temelji na vrednotah zaupanja, spoštovanja in navdiha; izhaja iz znaka Olimpijskega festivala evropske mladine (OFEM), ki smo ga v mestu gostili leta 2023. Smiselno se nam je namreč zdelo, da kot skrbniki znaka OFEM tega vkomponiramo v našo novo podobo in s tem izkažemo čast festivalu, ki je v Mariboru pustil velik pečat in tako mesto kot državo utrdil na športnem zemljevidu Evrope", pojasnjujejo v Športu Maribor.
[[image_2_article_66823]]
Znak predstavlja prepletanje traku ter nakazuje na dinamiko športnih aktivnosti. Kompozicija v obliki črke M (Maribor) ustvarja asociacijo na srce, Stari most in mestne griče. Prepoznavnost znaka z dodanim elementom atletske steze, ki ponazarja bazično športno panogo, kljub temu ostaja enaka. Steza dodatno nakazuje na povezanost mesta s športom. Enostavna, dovršena oblika pa omogoča nadaljnji razvoj drugih grafičnih elementov in pojavnost v različnih medijih.
[[image_3_article_66823]]
Vizualno podobo blagovne znamke predstavlja znak v modri barvni skali. Ta je prisotna v podobi Športa Maribor vse od nastanka podjetja in tako odraža zaupanje, skrbnost, samozavest in zagotavljanje varnosti. Šport Maribor želi biti most in gonilna sila zdravega življenjskega sloga, povezovanja skupnosti in ustvarjanja trajnostnih sprememb v mestu.