Maribor

Jure Struc novi direktor Zavoda za turizem Maribor

Uredništvo , 15.01.21 ob 03:01

Dosedanji vršilec dolžnosti direktorja zavoda, ki mora do polnega imenovanja pridobiti še soglasje Mestnega sveta Mestne občine Maribor, bo funkcijo opravljal za mandatno obdobje štirih let.

Na včerajšnji seji sveta Zavoda za turizem Maribor so člani sveta za direktorja zavoda imenovali Jureta Struca. Dosedanji vršilec dolžnosti direktorja zavoda, ki mora do polnega imenovanja pridobiti še soglasje Mestnega sveta Mestne občine Maribor, bo funkcijo opravljal za mandatno obdobje štirih let.

Neva Pipan, predsednica sveta Zavoda za turizem Maribor: »Člani sveta zavoda smo bili soglasni, da sta oba kandidata, Martina Rauter in Jure Struc, predstavila kakovostne usmeritve turističnega razvoja mesta. Sprejeli smo odločitev, da izkažemo zaupanje Juretu Strucu, da bo strokovno in vizionarsko vodil projekte, ki bodo prispevali k dojemanju in delovanju Maribora kot privlačnega mesta s kakovostnimi in inovativnimi vsebinami. Izzivi v turističnem gospodarstvu so iz dneva v dan večji in nanje se bomo morali odzvati z intenzivnim trženjem medsebojno usklajenih partnerjev. Od Zavoda za turizem Maribor pričakujemo, da bo prevzel osrednjo povezovalno in usmerjevalno vlogo pri razvoju turizma v mestu.«

Čas epidemije izkoristiti za gradnjo vizije

Jure Struc je po izobrazbi univerzitetni diplomirani ekonomist in ima več kot 20 let delovnih izkušenj na področju menedžmenta ter poslovnega in komunikacijskega svetovanja. V svoji karieri je med drugim deloval kot komunikacijski svetovalec največjim slovenskim podjetjem, direktor marketinga skupine Pivovarna Laško, direktor Večera in podjetnik.

Jure Struc, novi direktor Zavoda za turizem Maribor: »Maribor je mesto z edinstvenim značajem, edinstveno lego in edinstvenimi zgodbami. Ponašamo se z nazivi, kot sta evropska prestolnica kulture in evropsko mesto športa. Smo pristno in gostoljubno mesto, kot nobeno drugo. A za to, da se prebijemo med najboljše slovenske turistične destinacije, je ključno ustvarjanje odličnih izkušenj naših gostov in obiskovalcev. Slednjega moramo usmerjati s poenoteno vizijo odločevalcev ter podpreti z aktivacijo skupnosti in prodornostjo turistične znamke Maribor. Svoje znanje in številne izkušnje iz poslovnega in komunikacijskega svetovanja bom uporabil tudi pri oblikovanju podobe in vloge Zavoda za turizem Maribor kot kompetenčnega partnerja deležnikov v turizmu, okrepljenega z zaupanjem ustanovitelja in skupnosti. Čas epidemije bomo izkoristili za izgradnjo vizije, ciljev in partnerstev mariborskega turizma, da bo mesto ob ponovnem turističnem zagonu pripravljeno na zahtevne razmere in merjenje s konkurenco na domačem in tujih tržiščih.«