“Že desetletja braz prestanka trdo delam, a se vedno bolj zavedam, kako pomembno je življenje uživati,” v promocijskem videu na Instagramu pove pevka. “Želela sem si ustvariti nekaj boljšega, nekaj, kar ima boljši okus, z boljšimi sestavinami, nekaj, kar bi si želela piti v družbi svojih prijateljev in družine,” v videu, posnetem v Italiji, še doda 53-letna zvezdnica.
A le nekaj minut po tem, ko je promocijski video delila s svojimi 240 milijoni sledilcev, so se razočarani oboževalci oglasili v komentarjih pod posnetkom in kritizirali pevkino odločitev, da se poda v podjetniške vode z lastno znamko alkoholne pijače. “Tole je res razočaranje. Zakaj ne ustvariš znamke, ki se ne nanaša nate, glede na to, da že več let opozarjaš na negativne učinke alkohola in ga sama sploh ne piješ? To res ni značilno zate, resnično me zanima, zakaj prodajaš alkohol?” je bil kritičen eden izmed sledilcev, poroča 24ur.
“J.Lo, samo za denar ti gre!”
Nekdo drug pa se je z njim strinjal: “J. Lo, saj ti ne piješ. Po tem si znana in to je bilo izpostavljeno že večkrat. No, saj razumem – denar je denar – a punca, ti ne piješ alkohola.” Temu komentarju so se pridružili številni drugi, ki so prav tako mnenja, da je zvezdnica grabežljiva in si želi z alkoholno pijačo prislužiti zajeten kupček denarja.
View this post on Instagram
A oboževalci niso opozorili le na to, da Lopezova ne pije alkohola, spomnili so tudi na to, da je njen mož Ben Affleck zdravljen alkoholik, ki se je z odvisnostjo od alkohola moral boriti večkrat in se je vračal na kliniko za zdravljenje odvisnosti. “Kapitalizem je znova udaril. J. Lo je bila moja vzornica pri tem, da se nisem dotaknila alkohola. Čeprav ga sama občasno pije ob posebnih priložnostih, je res škoda, da promovira alkohol, ko pa je toliko ljudi, ki ga ne pijejo!” pa meni ena izmed njenih oboževalk.
“Saj vemo, da gre za poslovno priložnost in denar, a se zdi zares zlagano, če promoviraš alkohol pod pretvezo, da moraš v življenju uživati, če veš čas ponavlja, da alkohol škodi njeni koži in ni del njenega načina življenja. Da ne omenjamo Benovih preteklih težav. A na koncu moramo vsi nekako obrniti ta denar, kajne?” je še dodala oboževalka.
Kot je razkrila zvezdnica, je delo na tem projektu potekalo dve leti, Lola pa je že več let njen vzdevek, ki namiguje na njeno igrivo in brezskrbno plat. Blagovno znamko alkoholne pijače je ustanovila skupaj z veteranoma industrije alkoholnih pijač, Kenom Austinom in Jenno Fagnan, ter menedžerjem Bennyjem Medino, še poroča 24ur.