Postopek izbire koncesionarja je po navedbah njegovega kabineta pri koncu, v prvi fazi pa je predvidena ureditev 15 postaj s skupno 130 kolesi v mestnem središču in na desnem bregu Drave, poroča STA.
Mestni svet je gradivo za vzpostavitev sistema obravnaval že v letu 2019, ko je sprejel ustrezni akt za način izbire zasebnega partnerja in podelitev koncesije. Ta naj bi se podelila za največ 15 let. Na razpis sta se prijavila dva ponudnika.
Natančne lokacije še niso znane
Natančne lokacije kolesarskih postaj še niso dokončno dorečene. “V kasnejših fazah, ko bo sistem že dobro zaživel, predvidevamo širitev omrežja, upoštevajoč potrebe in želje uporabnikov,” so za STA ta teden povedali na občini.
Župan upa, da bo sistem zaživel spomladi prihodnje leto. S tem želi dodatno spodbujati trajnostno mobilnost oziroma uporabo koles namesto avtomobilov. “Vzpostavitev sistema izposoje oziroma souporabe koles je ponudba, ki ga sodobna mesta, ko se deklarirajo za pametna in trajnostno naravnana, enostavno morajo imeti,” so poudarili na občini.
Vzporedno dograjujejo mrežo kolesarskih povezav. V mariborski občini je trenutno okoli 90 kilometrov kolesarskih stez, kolesarske povezave pa nenehno širijo in izboljšujejo.
“Mestna občina Maribor z vsemi investicijami, s katerimi nadgrajuje kolesarsko infrastrukturo, vzpostavlja sklenjene kolesarske povezave med vsemi deli občine. Te povezave morajo biti funkcionalne in varne ter uporabne tudi za manj vešče kolesarje ter morajo ponujati dobro alternativo vožnji z osebnim avtomobilom. Ob tem sledimo tudi viziji, da središče Maribora kolesarsko povežemo s sosednjimi občinami,” so še dodali na občini.