V preteklem tednu, smo na uredništvo prejeli obvestilo bralca, ki je v torek, 17. februarja na Slomškovem trgu naletel na zanimivo situacijo. Kljub temu, da je na parkirnem avtomatu pisalo, da je parkiranje brezplačno, temu ni bilo tako. Dežurna služba je klicatelju pojasnila, da je parkirni avtomat
št. 29 v okvari in ga napotila k drugima, delujočima avtomatoma.
 
Okvaro nam je potrdil tudi direktor Nigrada, Marko Žula: »Na prikazovalniku parkirnega aparata se v primeru okvare izpiše napis, da prodaja oz. nakup parkirnega listka ni možna.« V zgoraj omenjenem primeru, je do nepravilnega delovanja aparata prišlo zaradi tega, ker aparat ni samodejno prešel iz nedeljskega režima nedelovanja v ponedeljkov režim.
Avtomat ni pravilno deloval dva dneva, v tem času pa je bilo izdanih 6 glob.
Na Slomškovem trgu, so redarji štiri kazni izdali v ponedeljek, 16. februarja in dve kazni v torek 17. februarja. Napako so odpravili isti dan ob 12 uri. »V primeru, da se kršitelj ne strinja z izrečeno globo, lahko vloži ugovor v osmih dneh po izdaji plačilnega naloga, v katerem navede vse  okoliščine konkretnega primera,« pojasnjuje Mitja Senekovič, univ. dipl. prav., p.p. vodja Medobčinskega redarstva Maribor.
 Direktor Nigrada Marko Žula je povedal, da Medobčinsko redarstvo pri družbi Nigrad preveri, ali je bil na naveden dan določen parkomat nedelujoč in ali je domnevni kršitelj o tem Nigrad tudi obvestil. V primeru ko se ugovor izkaže kot upravičen, se postopek o prekršku z odločbo ustavi.