Mariborsko podjetje Energija plus je pripravilo lojalnostni program Moj PLUS, s katerim nameravajo nagraditi zveste kupce in člane programa. Moj PLUS je lojalnostni program, namenjen vsem kupcem Energije plus, ki želijo prihraniti. Koncept je zasnovan tako, da za opravljene aktivnosti nagradijo s točkami, ki jih lahko unovčite za različne ugodnosti kot so znižanje računa za dobavljeno električno energijo in ali zemeljski plin, popust pri nakupu trgovskega blaga ali koriščenje ekskluzivnih ponudb njihovih partnerjev.
Ugodnosti za člane programa Moj PLUS
Z lojalnostnim programom ponujajo možnost prihrankov, izobraževanje o varčni rabi energije, nagrade in podporo pri reševanju problemov vezanih na vaša merilna mesta ter storitve Energije plus. Ob uporabi spletne ali mobilne aplikacije, katere del je tudi lojalnostni program, boste lahko 24 ur na dan, kar iz naslonjača, imeli pregled nad vsemi merilnimi mesti, porabo, zgodovino računov in še več.
Kako postanete član lojalnostnega programa Moj PLUS
Pogoja za včlanitev v lojalnostni program Moj PLUS sta:
– sklenjena pogodba o prodaji in nakupu električne energije in/ali zemeljskega plina pri Energiji plus d.o.o.,
– registracija v spletni (eStoritve) ali mobilni aplikaciji (ePLUS), kjer vas ob včlanitvi nagradijo s 100 točkami.
Registrirate se lahko v spletni aplikaciji eStoritve oz. mobilni aplikaciji ePLUS, ki je dostopna na Google Play in App store. Včlanitev v program lahko opravite skupaj z registracijo, lahko pa to storite tudi ločeno in sicer v vašem uporabniškem računu eStoritev. Članstvo je popolnoma brezplačno in ni vezano na nakup.
Vsi, ki se bodo pridružili lojalnostnemu programu Moj PLUS do 31. 12. 2018, so upravičeni do izjemne ugodnosti in sicer paketa brezplačnega nezgodnega zavarovanja za eno leto pri Vzajemni v vrednosti 40,12 EUR.