»To so oni, ko lahko grejo kadarkoli na dopust,« sogovorniki običajno odgovorijo ob omembi podjetja Mikro+Polo. Uspešno lokalno podjetje mednarodnega kova je veliko več kot le to, najbolj pa jih opišemo, če rečemo, da gre za podjetje, ki v naši regiji na številnih področjih orje ledino, izstopa po svojem posluhu za prav vsa področja delovnega okolja ter s svojimi pionirskimi pristopi ustvarja tako sanjska delovna mesta kot globalne poslovne uspehe.

Njihov »recept za uspeh« smo skušali izbrskati tudi v tokratnem intervjuju, v katerem smo se z vodstvom podjetja Mikro+Polo dotaknili uspehov podjetja, prelomnic v zgodovini, zavezanostjo inovacijam, globalnemu preboju, odnosu do zaposlenih, ključnih vrednotah … Spregovorili pa smo tudi o najbolj viralnem oglasu daleč naokoli – najbolj (pre)drznem zaposlitvenem oglasu!

Podjetje Mikro+Polo se je v 30 letih razvilo v največjega slovenskega dobavitelja laboratorijskega pribora in opreme. Kateri so bili ključni dejavniki, ki so pripomogli k uspehu podjetja?

Vedno smo si upali drzno sanjati, postavljati nove trende, oboje pa smo znali podkrepili s trdim delom in predanostjo. Osredotočili smo se na kupce in njihove potrebe, vedno znova smo se spraševali: kako bi jih lahko kar najbolje, najhitreje, najbolj kakovostno zadovoljili in predvsem, kako bi lahko presegli njihova pričakovanja.

Mikro+Polo

Foto: Mikro+Polo

Zelo hitro pa smo tudi dojeli, da bodo vsem tem izzivom kos samo zadovoljni in predani, zavzeti zaposleni. Zato že od leta 2006 naprej razvijamo načine, kako dobro poskrbeti za sodelavke in sodelavce, da bodo oni kupcem ponudili vrhunsko storitev.

Mikro+Polo se ponaša z dolgo zgodovino in različnimi mejniki. Na katere dosežke ste najbolj ponosni?

V 30-ih letih se jih je nabralo veliko. Od poslovnih bi omenili uvedbo informacijskega sistema SAP in razširitev poslovanja v Bosno in Hercegovino (2008), prvo spletno trgovino za B2B segment v slovenskem jeziku (2011), istega leta tudi začetek brezpapirnega poslovanja, prvi interaktiven prodajni katalog, s katerim so lahko kupci online preverjali stanje zalog (2013), prvi samostojen nastop na sejmu Achema z laboratorijskim pohištvom Lab Interior (2015), začetek lastne proizvodnje laboratorijskega pohištva (2017), uvedba SAP4HANNA kot zaključek projekta digitalne transformacije podjetja in razvoj pametnega laboratorijskega pohištva Pregl Digital (2022).

Od družbeno odgovornih mejnikov pa bi omenili, da smo eno od prvih 20 podjetij, ki so prejela pristopni certifikat Družini prijazno podjetje (2007), ki je od leta 2010 naprej polni certifikat, priznanje Starejšim prijazno podjetje, certifikat LGBT+ prijazno podjetje in najbolj prestižna Evropska poslovna nagrada (2019), Naj zaposlovalec Podravja (2020), certifikat Družbeno odgovoren delodajalec, ISO 14001 za sistem ravnanja z okoljem in ISO 45001 za ravnanje za zaposlenimi (2022).

Ponosni smo tudi, da imajo vsi naši elementi laboratorijskega pohištva EN certifikate. ISO 9001 pa imamo že od leta 1999.

Podjetje se ponaša z ekološko ozaveščenim poslovanjem, brezpapirnim delom in sodelovanjem v čistilni akciji Očistimo Slovenijo – očistimo laboratorije. Kako pomembno se vam zdi vključevanje trajnostnih praks v poslovno okolje in kakšno vlogo ima Mikro+Polo pri spodbujanju trajnostnega razvoja?

Planet je en sam. Planeta B nimamo. Nismo ga dobili v last, ampak na pósodo od naših vnukov. Če bi vsak od nas naredil samo tisto, kar lahko, bi bila naša Zemlja zelo drugačen prostor za življenje. In čeprav morda drugi tega ne počnejo, to ni razlog, da mi ne bi storili, kar je v naši moči.

»Pravkar smo zaključili z investicijo v sončno elektrarno na strehi našega skladišča in proizvodnje, s katero smo postali samooskrbni, presežke energije bomo vračali v omrežje.«

Zato je vključevanje trajnostnih praks v poslovanje izjemno pomembno in nenazadnje, praviloma tudi pomeni prihranke. Mikro+Polo počne, kar lahko in zmore: vrsto let našim kupcem brezplačno uničujemo odpadne kemikalije, za poslovna darila smo jim podarjali drevesca za zasaditev, ločujemo odpadke in recikliramo odpadno embalažo, hrano iz naše kuhinje doniramo društvu UP-ornik, ki ga podpiramo še na druge načine, da lahko oni poskrbijo za najbolj ranljive skupine v našem okolju.

Pravkar smo zaključili z investicijo v sončno elektrarno na strehi našega skladišča in proizvodnje, s katero smo postali samooskrbni, presežke energije bomo vračali v omrežje.

Ne le ekološka ozaveščenost, podjetje Mikro+Polo zaznamuje tudi močno prisotno družbeno angažirano delovanje v svojem lokalnem okolju. Se vam zdi pomembno, da so lokalna podjetja aktivna v svoji okolici, da sodelujejo kot partnerji, sponzorji, prispevajo k izboljšanju svojega lokalnega okolja, v tem primeru Maribora? S kom vedno radi sodelujete, kje se radi pojavljate?

Prav je, da lokalna uspešna podjetja podpirajo lokalno skupnost, seveda v okviru svojih zmožnosti in v skladu z njihovo družbeno odgovorno strategijo. Naš največji in najpomembnejši partner je že omenjeno društvo UP-ornik, ki ima pri nas tudi svoj prostor za delo – pisarno v brezplačnem najemu.

Vsako leto organiziramo vsaj eno skupno akcijo, aktivno se vključujemo v delo društva in podpiramo njihove akcije, pa tudi akcije drugih organizacij, ki zbirajo sredstva za UP-ornik. Pomagamo tudi socialno ogroženim otrokom tako, da vsako leto podpremo Zavod Mirno morje in otrokom s posebnimi potrebami preko Zavoda 13, kolikor se da, pri tem aktivno vključujemo tudi naše zaposlene in s tem krepimo njihov odnos do družbene odgovornosti.

Vrsto let sodelujemo z Radiem City v akciji Ko je božič, naj bo božič za vse. Poleg tega podpiramo aktivnosti lojalne skupnosti v naši mestni četrti Tezno. V skladu z našo dejavnostjo pa promoviramo naravoslovne znanosti, predvsem kemijo, med mladimi – k nam prihajajo osnovne in srednje šole na naravoslovne dneve, osnovnošolci sodelujejo v nagradnem video natečaju Kemija je zakon in lahko svojemu razredu priborijo končni izlet, svojim šolam pa sredstva za nakup kemikalij za kemijsko učilnico. Vsem osnovnim in srednjim šolam vsako leto brezplačno delimo namizne periodične sisteme.

Direktor podjetja Mikro+Polo, Marko Podgornik Verdev, je znan po svoji odprtosti glede LGBT+ skupnosti. Kako pomembno se vam zdi, da podjetja izrazijo svojo podporo in sprejemanje različnih identitet ter kako ste to vključili v podjetje Mikro+Polo?

Vrednote in prepričanja prvega človeka podjetja dajejo takt in utrip celotnemu podjetju. Ponosni smo, da smo (zaenkrat) edino štajersko podjetje s certifikatom LGBT+ prijazno podjetje. Z njim smo želeli javnosti posredovati sporočilo, da so pri nas dobrodošli in sprejeti vsi, ne glede na svojo spolno usmerjenost in spolno identiteto.

Pri nas to filozofijo res živimo in s tem omogočamo vsem, da se kot ustvarjalna bitja kar najbolj izrazijo, da aktivirajo vse svoje potenciale, pri tem pa so lahko pristni, avtentični. Posledično smo odprti tudi do drugih »drugačnosti«: starejših, mladih, ljudi s posebnimi potrebami, drugih narodnosti, drugih kultur.

Mikro+Polo

Foto: Mikro+Polo

Zavedamo se, da je v globaliziranem svetu in v Sloveniji kot državi z najstarejšim prebivalstvom to edina pot v prihodnost. Raznolikost pa nas tudi bogati in prispeva k boljšim, bolj ustvarjalnim in prebojnim idejam.

Te naše usmeritve komuniciramo v naših videih, sporočilih, govorih na različnih dogodkih, znotraj podjetja pa v člankih v internem časopisu, na odprtih druženjih, kjer velikokrat igramo različne vloge v skladu z motom posamezne zabave, za katere vrhunsko poskrbi naš event manager Darin s svojo ekipo. Posledica so različna priznanja, nagrade, certifikati, ki so zunanja potrditev, da smo na pravi poti. Najbolj ponosni smo seveda na Evropsko poslovno nagrado za razvoj delovnega okolja in zaposlenih.

Podjetje je v zadnjih letih izvajalo digitalno transformacijo, razširilo proizvodnjo z novimi stroji ter se vključilo v projekte promocije zdravja na delovnem mestu. Kako pomembna je tehnološka inovativnost za podjetje Mikro+Polo ter kakšne načrte imate za prihodnost na področju tehnološkega napredka?

Kljub temu, da je naša prevladujoča dejavnost še vedno veletrgovina, smo bili tehnološko vedno pionirji. Že uvedba SAP je bila neke vrste inovacija – običajno ga uvajajo velika proizvodna podjetja. Za nas pa je pomenil pospešitev, avtomatizacijo in manj napak v procesu od naročila do dobave blaga. Naročeno smo bili s pomočjo SAP in dobre organizacije sposobni dobaviti v 48 urah.

Danes smo z nekaj našimi največjimi kupci neposredno informacijsko povezani in naročila potekajo direktno SAP – SAP. Digitalna transformacija je bistveno nadgradila in informatizirala tudi druge procese, poudarek je bil predvsem na programu Lab Interior, ki smo povezali v SAP, uvedli nova orodja za načrtovanje laboratorijev.

Digitalizirali pa smo tudi proces zaposlovanja. V delo smo uvedli Microsoft Office 365, nadgradili strežnike, varnost in poslovanje preselili v oblak. Digitalno smo povezali poslovanje v Sloveniji in BiH.

Program Pregl Digital – pametno laboratorijski pohištvo pa je svetovna inovacija, ki smo jo razvili v sodelovanju z lokalnim start-up podjetjem Agitron. Mobilna aplikacija omogoča pregled in nadzor nad zalogami kemikalij z vsemi spremljajočimi dokumenti, njihovimi roki uporabe in  stanjem zalog z opozorili o potrebnem naročilu.

V načrtu pa je vsaj delna avtomatizacija procesa prodaje v povezavi s proizvodnjo laboratorijskega pohištva, uvedba najsodobnejših orodij za načrtovanje in možnosti, da si kupci sami načrtujejo svoj laboratorij.

Mikro+Polo je vodilno podjetje na področju laboratorijskega pribora in opreme v Sloveniji, vendar pa ima tudi mednarodno prisotnost. Kako ste uspeli razširiti svoj vpliv na tuje trge in s kakšnimi izzivi ste se soočili pri širjenju na mednarodnem nivoju?

Do vseh mednarodnih uspehov nas je pripeljalo predvsem dobro in strokovno delo, da smo zaupanja vreden partner, na katerega se kupci in dobavitelji lahko zanesejo. Lastno podjetje v BiH je bilo nadgradnja dobrega poslovnega sodelovanja, podjetje v Nemčiji pa je nastalo zaradi večjega zaupanja kupcev v pohištvo »made in Germany« (čeprav jasno komuniciramo, da laboratorije proizvajamo v Sloveniji).

»Pri srečevanju z različnimi kulturami in poslovnimi običaji nam je ponovno pomagala naša odprta, vključujoča kultura in vrednote, kot so drznost, iskrenost in pristnost v odnosih. Temelj vsakega sodelovanja pa je seveda strokovno obvladovanje področij, na katerih delujemo.«

Ponosni smo, da smo med top 15 distributerji svetovnega pionirja v laboratorijski diagnostiki bioMérieux ter da smo lani postali dobavitelj za celoten koncern Novartis v Evropi in distributer kemikalij Honeywell za jugovzhodno Evropo in Avstrijo.

Pri srečevanju z različnimi kulturami in poslovnimi običaji nam je ponovno pomagala naša odprta, vključujoča kultura in vrednote, kot so drznost, iskrenost in pristnost v odnosih. Temelj vsakega sodelovanja pa je seveda strokovno obvladovanje področij, na katerih delujemo.

Mikro+Polo sodeluje z različnimi akademskimi institucijami, raziskovalnimi centri in laboratoriji. Kakšno vlogo ima sodelovanje z znanstveno skupnostjo pri vašem podjetju in kako to vpliva na razvoj novih izdelkov in storitev?

Za nas je zelo pomembno, da tesno sodelujemo z znanstveno in raziskovalno sfero. Njihova odkritja so med drugim podlaga za veliko napredka na področju zdravja in ponosni smo, da smo del te zgodbe.

Tudi naše poslanstvo, skrb za razvoja zdravja človeške družbe, izraža naš prispevek k temu ključnemu elementu prihodnosti človeštva. In čeprav nimamo neposrednega vpliva na razvoj izdelkov velikih svetovnih proizvajalcev, smo lahko svoj kamenček v mozaik tehnološkega razvoja prispevali s programom Pregl Digital.

Pomembno je poudariti, da gre tudi za trajnostni produkt, saj odpravlja potrebo po papirnatih evidencah kemikalij (ki so pogosto nalepljene na vrata laboratorijskih omarah in poleg vsega kazijo videz naših res lepih laboratorijev) in pomembno zmanjšuje delež odpadnih kemikalij.

Kakšne načrte ima Mikro+Polo glede širjenja prodajnih programov in izdelkov v prihodnosti? Ali obstajajo določena področja ali tržne niše, na katere se želite osredotočiti?

Naš fokus so laboratoriji in vse, kar lahko naredimo, da bo delo v njih potekalo v funkcionalnem in prijetnem okolju, z vso potrebno opremo, priborom, materialom in aparati vrhunske kakovosti.

Zaenkrat ne načrtujemo širjenja izven našega temeljnega področja. Ostajamo prilagodljiv ponudnik, pripravljeni prisluhniti posebnostim naših kupcev.

Mikro+Polo je prejel številna priznanja in nagrade za svoje dosežke. Kako pomembno je prepoznavanje uspehov in kako to vpliva na motivacijo zaposlenih ter ugled podjetja?

Večina naših certifikatov in priznanj je »češnja na torti« naših prizadevanj na določenem področju in zunanja potrditev, da smo pri tem uspešni. Ko smo, denimo, kandidirali za pristopni certifikat Družini prijazno podjetje, bi morali uvesti 3 zaposlenim prijazne ukrepe.

Mi smo jih že takrat imeli 18. Podobno je z drugimi certifikati. Najprej stvari počnemo dobro, uvajamo inovativne novosti, šele nato se preverimo s certifikatom. Zagotovo pa vsa ta priznanja prispevajo k zunanji podobi in ugledu podjetja v javnosti. Prepričani smo, da se tega zavedajo tudi naši zaposleni.

Kaj so po vašem mnenju tiste kvalitete, vrednote in lastnosti, ki podjetje privedejo na pot uspeha?

Temelj je po našem mnenju ponudba, ki ustrezno naslavlja potrebe ciljnih skupin. Za njo mora stati strokovno usposobljen kader, ki je to, kar ponuja na trgu, sposoben kakovostno izdelati in predstaviti, v nadaljevanju pa vzdrževati.

Da zaposleni svoje delo obvladajo, mora podjetje poskrbeti z ustreznimi usposabljanji in razvojem zaposlenih, da pa ga bodo opravljali z navdušenjem, jih je potrebno vključiti v razvoj, sprejemanje odločitev, jim prisluhniti in jih upoštevati.

Gre torej za cel paket, mozaik, v katerem ne sme manjkati noben element, da končni uspeh ne izostane. Če se pa pri tem še zavedamo, da sodelujemo v neskončni igri, da je pomemben učinek na dolgi rok, da mora podjetje upoštevati tudi okolje in svet, potem ima takšno podjetje zagotovo najboljše možnosti, da trdno zgradi svojo svetlo prihodnost.

Spoštovati je potrebno njihovo zasebno življenje in se zavedati, da za dobro delo vsi potrebujemo tudi odklop. Ugodnosti, ki jim polepšajo delovni dan, so bonbončki, ki zaokrožijo sliko. Vse, kar podjetje počne dobro, za kar si prizadeva, kaj spoštuje, pa je potrebno znati tudi ustrezno komunicirati, po različnih kanalih, prilagojeno za različne ciljne javnosti.

Gre torej za cel paket, mozaik, v katerem ne sme manjkati noben element, da končni uspeh ne izostane. Če se pa pri tem še zavedamo, da sodelujemo v neskončni igri, da je pomemben učinek na dolgi rok, da mora podjetje upoštevati tudi okolje in svet, potem ima takšno podjetje zagotovo najboljše možnosti, da trdno zgradi svojo svetlo prihodnost.

Da je »cel paket« zares pomemben, podjetje Mikro+Polo izkazuje tudi s svojim odnosom do zaposlenih – kako ustvarjate spodbudno delovno okolje, razvoj kariere, napredovanje svojih zaposlenih, sodelovanje med zaposlenimi, ravnotežje med delovnim in zasebnim časom …

Spodbudno delovno okolje smo postopoma gradili od leta 2006. Kar je pomembno poudariti: vsega tega, kar imamo danes, se ne da uvesti naenkrat in tudi ne neposredno prenašati v druga okolja.

»Pomembno je, kakšna je kultura podjetja, kakšna je struktura zaposlenih, kaj so ukrepi, ki so zanje pomembni in jih na tej podlagi tega razviti in postopoma uvajati.«

Pomembno je, kakšna je kultura podjetja, kakšna je struktura zaposlenih, kaj so ukrepi, ki so zanje pomembni in jih na tej podlagi tega razviti in postopoma uvajati.

Vodstvena ekipa je uravnotežena tako po spolu kot po starosti, deluje zelo navdihujoče, vodi z veseljem in zgledom, je med seboj povezana in orientirana na vrhunsko storitev za kupce.

Gojimo odkrito, iskreno komunikacijo, sproščeno kulturo visoke strpnosti do napak, ki jih razumemo kot priložnost za učenje. Spodbujamo tudi zdrav in aktiven življenjski slog. Povprečna ocena zadovoljstva naših zaposlenih z vodenjem je 4,53/5.

»Povprečna ocena zadovoljstva naših zaposlenih z vodenjem je 4,53/5.«

Lahko opišete nekaj konkretnih ukrepov?

V tem trenutku imamo 24 različnih ukrepov: različna usposabljanja za vse zaposlene, 37-urni delovnik z drsečim delovnim časom (v petek delamo samo 6,5 ur, vsak dan imamo dodatnih 15 minut odmora), zajtrk in malico v lastni kuhinji, 2x tedensko sveže sadje, voden in sofinanciran fitnes, za katerega lahko namenimo še dodatni 2 uri dela, možnost nujnih zasebnih izhodov med delovnim časom, delo od doma, živali in otroci na delovnem mestu, neomejen plačan dopust.

Dvakrat na leto imamo športni dan in popoldanske petkove zabave, 5-dnevni teambuilding izlet, novoletno tematsko zabavo. Organiziramo tudi oddelčne ali meddoddelčne 1-dnevne teambuildinge.

Naši zaposleni lahko med delovnim časom obiskujejo tudi tečaj salse, lahko se razgibavajo ali sproščajo v za to namenjenih kotičkih, organiziramo tudi interna športna tekmovanja v namiznem tenisu in pikadu. Dvakrat na leto se lahko 4 ure ob različnih oblikah rekreacije družijo s sodelavci v delovnem času in na stroške podjetja. Imamo tudi interno knjižnico Mikro bukvišče.

Zdi se, da spodbud, ugodnosti in posebnih ukrepov za izboljšanje delovnega okolja kar ni in ni konca …

Novi zaposleni dobijo v času poskusnega dela 2 mentorja, krovnega in strokovnega. Prvi je njihov zaupnik in jih uvaja v kulturo podjetja, vsa pisana in nepisana pravila, drugi jih uvaja v delo. Veliko teh aktivnosti spodbuja druženje sodelovanje med sodelavci različnih oddelkov, ki potem uspešneje sodelujejo v različnih delovnih timih.

Naši zaposleni se zavedajo, da je predpogoj za izrabo ugodnosti in možnost, da jih imamo, doseganje dobrih delovnih rezultatov. Stopnja odgovornosti do lastnega dela in doseganja ciljev je zelo visoka, vodje pa poskrbijo, da sodelavce/-ke pohvalijo za dobro opravljeno delo.

Naš interni kodeks je Naša kemija, brošura, ki jo prejme vsak zaposleni ob prihodu. Njeno vsebino najbolje predstavlja spodnja slika, na kateri je »naš« hormon, ki smo ga poimenovali mikropolotin.

Mikro+Polo

Foto: Mikro+Polo

Naša kemija je tudi predstavitev podjetja, tako da jo distribuiramo tudi našim partnerjem in s tem promoviramo našo organizacijsko kulturo. V njej so poleg našega poslanstva in vizije zapisane tudi naše vrednote.

Mikro+Polo

Foto: Mikro+Polo

Ob koncu leta na zabavi razglasimo najboljše zaposlene po oddelkih, ki prejmejo Plakete odličnosti. Izmed nominiranih jih izberejo njihovi sodelavci iz oddelkov, ki predlagajo in kasneje izglasujejo tudi Naj Mikropolovca (ali Mikropolovko) – zaposlenega, ki je najboljši ambasador naše kulture.

Starši imajo prost prvi šolski (ali vrtčevski) dan za otroke do 10 let, te tudi vsako leto ob božiču in novem letu obdarimo in jim pripravimo predstavo. Tudi tisti, ki skrbijo za ostarele starše, se lahko dogovorijo za odsotnosti, ko jih potrebujejo.

Za razvoj kariere ponujamo zaposlenim možnost menjave delovnega mesta – vsa razpisana delovna mesta objavimo tudi interno. Pravkar uvajamo individualni pristop k oblikovanju kariernih ciljev in aktivnosti za njihovo doseganje, prav tako pripravljamo pravilnik za koristne predloge in izboljšave – veliko pobud so dali zaposleni in želimo njihove ideje sistematično obravnavati in tudi ustrezno nagraditi. Uvajamo tudi prostovoljno nekajdnevno rotiranje zaposlenih po različnih delovnih mestih.

Na zdravje zaposlenim skušamo vplivati celostno: zdrava prehrana na delovnem mestu, sofinanciranje redne vadbe (fitnes, salsa, športni dnevi, kotički za razgibavanje), odprava košev na delovnih mestih, uporaba stopnic namesto dvigala, spodbujanje opuščanja kajenja.

Imamo tudi program za individualno anonimno svetovanje za zaposlene in njihove družinske člane pri težavah z duševnim zdravjem. O zdravem načinu življenja redno pišemo v našem internem časopisu Mikrofona, na spletni strani in družbenih omrežjih pa objavljamo novice z naših športnih druženj.

Na tem mestu gotovo ne gre mimo najbolj (pre)drznega zaposlitvenega oglasa …

Bitka za talente postaja vse hujša. V Sloveniji po podatkih vsako leto delovno aktivno prebivalstvo zapusti dvakrat več ljudi kot jih na trg dela vstopi. Vse, kar počnemo, je namenjeno med drugim tudi privabljanju najboljših kadrov.

Ob tem se zavedamo, da je pomembno poleg jasnega sporočila, kakšni zaposleni so pri nas dobrodošli, tudi izstopati, biti drugačen od vseh drugih sporočil, ki so jim danes dnevno izpostavljeni vsi ljudje.

Ocenjujemo, da smo z najbolj (pre)drznim zaposlitvenim oglasom več kot zadeli v polno. V nekaj dneh je postal viralen, opazila in pohvalila ga je tudi strokovna javnost.

»Prejeli smo več kot 100 vlog za zaposlitev, zelo malo je bilo negativnih odzivov – to je tudi rezultat našega večletnega komuniciranja naše strpnosti do različnih »drugačnosti«.«

Prejeli smo več kot 100 vlog za zaposlitev, zelo malo je bilo negativnih odzivov – to je tudi rezultat našega večletnega komuniciranja naše strpnosti do različnih »drugačnosti«. Ob tem velja izpostaviti, da je oglas v celoti »interni produkt«.

PREBERITE ŠE: VIDEO: Najbolj (pre)drzen zaposlitveni oglas spet kroži!

Zasnovo, izvedbo in obdelavo smo izvedli sami z minimalno zunanjo pomočjo pri končni obdelavi, nastopajoči so sami zaposleni in v veliki meri smo si pomagali s talenti naših sodelavcev (idejna zasnova, scenarij, snemanje). Tudi to je pri nas način, kako povečujemo zadovoljstvo zaposlenih – omogočamo jim, da izživijo in za dobro podjetja uporabijo tudi talente in veščine, ki jih sicer pri delu ne uporabljajo.