V sredo, 19. junija, so na Regionalni razvojni agenciji za Podravje - Maribor (RRA) predstavili vse pomembne dosežke in aktivnosti, ki so jih izvedli v okviru prvih 365 dni pod skupno blagovno znamko Štajerska. Na novinarski konferenci so govorci predstavili, kako so oblikovali prepoznavnost naše regije in s kakšnimi uspehi so se srečevali v prvem letu povezanega delovanja.
365 dni urbanaravnih užitkov Štajerske
V prvem letu delovanja blagovne znamke je konzorcij destinacije Štajerska dosegel pomembne preboje in uspešno oblikoval prepoznavnost regije. V uvodnem delu je direktorica RRA Podravje - Maribor Nataša Ritonija poudarila, da se agencija že četrto leto zelo aktivno ukvarja z razvojem regijskega turizma, oblikovanjem in promocijo tržnih znamk, produktov ter ponudbe. "Regijski turizem prinaša številne pozitivne učinke tako za gospodarstvo, kot tudi za prebivalstvo. Ima izjemen potencial za spodbujanje novih delovnih mest in ohranjanje kulturne dediščine... Pred tremi leti smo ustanovili sektor za turizem, ki že kaže prve rezultate. Uspeli smo povezati različne deležnike v skupne zgodbe in na to smo res ponosni," je dejala.
[[image_1_article_67304]]
Nadaljevala je: "V letošnjem letu smo bili izredno aktivni na področju prijav na različne mednarodne razpise in projekte iz področja turizma. Prijavili smo kar devet različnih projektov." Med temi projekti jih čaka še osem na odobritev, prvi potrjen pa se imenuje TAST (Transformative Approaches for Austainable Food and Tourism). "Skozi takšne projekte se krepi turizem v naši regiji. Gre za projekt na področju krožnega gospodarstva, ki je povezan z odpornostjo, digitalno preobrazbo in trajnostjo v prehrambeno-turistični industriji. Pomembno je poudariti, da je podravje pilotna regija evropske komisije za bio-krožno gospodarstvo... To nam omogoča, da pridobivamo sredstva direktno v našo regijo," je dodala Ritonija.
Vesela je tudi, da: "lahko sporočim, da smo včeraj s predstavniki Steiermark Tourismus podpisali pismo o sodelovanju pri izmenjavi znanj, razvoju privlačnih turističnih produktov in skupnih dogodkov." Direktorica Javnega zavoda za mladino, šport in turizem Ptuj Tanja Srečkovič Bolšec je izpostavila, da je Destinacija Štajerska v zadnjem letu zaživela v obliki, kot so si želeli: "Zelo smo ponosni, da to dokazujemo s prvimi promocijskimi aktivnostmi, ki smo jih zagnali v lanskem letu in jih izvajamo tudi letos."
[[image_2_article_67304]]
"Lahko se pohvalimo, da v našo skupnost spada osem organizacij, kar 39 občin in Združenje vinorodna štajerska. Pokrivamo pa sedem turističnih destinacij, od tega sta dve vodilni, torej Maribor in Ptuj. V vodilnih destinacijah si prizadevamo podaljšati pogoje povrečne dobe bivanja, po drugi strani se pa zavedamo, da to lahko počnemo le v sozvočju z okoliškimi občinami," pojasni Srečkovič Bolšec. Poudari, da je njihov cilj spodbujanje konstantne in postopne rasti turizma skladno z lokalnim prebivalstvom.
»Turizem je tek na dolge proge«
Božidar Grabovac iz Združenja vinorodna Štajerska, je spregovoril o pomenu članstva in dodani vrednosti destinacije: "Članstvo v Združenju vinorodna Štajerska nam omogoča, da se povežemo z drugimi ponudniki v regiji ter skupaj gradimo prepoznavnost štajerskih vinorodnih območij. V združenju trenutno štejemo več kot 30 članov, skupaj pokrivamo široko območje Štajerske, od slovenske do avstrijske meje."
[[image_3_article_67304]]
Karmen Razlag, vodja Sektorja za turizem na RRA Podravje - Maribor, je predstavila dosežke in izvedene aktivnosti: »V prvih 365 dnevih blagovne znamke Štajerska smo s partnerji izvedli vrsto dogodkov in predstavitev, medijskih kampanj, študijskih obiskov, tako domačih, kot tujih medijev, ki so pripomogli k dvigu prepoznavnosti Destinacije Štajerska doma in v tujini."
Posebej ponosni so na prejeto priznanje za izviren slogan urbanaravno na sejmu v Celju. Tudi v prihodnje se bodo skupaj s partnerji še bolj osredotočili na promocijo v okviru digitalnih medijev ter razvoju novih turističnih produktov, ki bodo privlačni za obiskovalce. Že to poletje načrtujejo vrsto doživetij in prevozov po destinaciji. »Ambasadorji blagovne znamke Štajerska smo v prvi vrsti mi sami, partnerji, vinarji, prebivalci regije, zato smo zelo ponosni, da je med njimi tudi novopečeni evropski prvak, Kristjan Čeh.« je izpostavila Razlagova.
[[image_4_article_67304]]
Destinacija Štajerska ostaja predana trajnostnemu razvoju turizma in kreiranju pristnih urbanaravnih doživetij za obiskovalce. Z združenimi močmi partnerjev ter aktivnim sodelovanjem s širšo skupnostjo in gospodarskim sektorjem gradi na svoji prepoznavnosti in privlačnosti tako na lokalni kot mednarodni ravni. S tovrstnim sodelovanjem krepijo prepoznavnost in turistično ponudbo Štajerske ter ustvarjajo temelje za dolgoročna sodelovanja in izmenjavo dobrih praks, ki bodo koristili vsem vključenim regijam in njihovim deležnikom.