Na včerajšnji DIGGIT konferenci Ilka Štuhec o komunikaciji na spletu, svojih sledilcih na omrežju in zvestobi sponzorjev

Včeraj je na DIGGIT konferenci o digitalnih komunikacijah v Sloveniji nastopilo več odličnih govorcev iz različnih področij. Ena izmed njih je bila dvakratna svetovna prvakinja v smuku Ilka Štuhec, ki je s predstavnico Forda predstavila kako se mentalno pripravlja na izzive in kako poteka komunikacija znotraj ekipe na digitalni platformi ter preden se požene na progo.

Pred njo je nastopila Sara Isaković, ki je na kratko predstavila kako deluje psihologija športnika pred vrhunskimi nastopi in pomembnost vizualizacije dogodkov preden se odvijejo.

Ilka je dodatno potrdila kar je Sara načela v uvodu. »Lani sem tekom sezone večkrat ugotovila, da sem najboljša podpora sama sebi, ker ne glede na to kdo mi pomaga, kdo stoji za mano, sem na startu vedno čisto sama. Na nekatere stvari se seveda lahko pripraviš, vizualiziraš progo, na nekatere malo manj npr. kakšne padce, ampak takrat, ko se zgodijo jih moraš enostavno sprejeti. Takrat največkrat potrebuješ strokovno podporo, saj je vsaka vejica, vsaka črka pomembna pri tem, da si znaš sam pomagati.« pojasni Ilka.

Posameznik se odloči ali bo vsak detajl dneva delil z oboževalci

Na vprašanje »Kako so ji sponzorji stali ob strani«, ko se je poškodovala se je najprej malo pošalila. »Moraš biti malo bolj specifična, katera poškodba« je v smehu odgovorila Ilka, nato pa dodala »Moram reči, da sem bila zelo presenečena kako so mi sponzorji stali ob strani. Nisem mogla tekmovati, ampak to je hkrati pomenilo trenutek več časa za njih sredi sezone. Tako smo lahko ustvarili neke čudovite zgodbe«

»Vedno se najde nekdo, ki pove kaj negativnega. Pride tudi kakšno vprašanje kako sem do tega prišla, kaj o tem menim. Moram reči, da se recimo v Sloveniji zelo hitro opazi, npr. koliko ima kdo sponzorjev, všečkov in koliko česa drugega. Enostavno je potrebno iti naprej s časom, treba je vedeti, da za treninge in za potrebe športov rabimo sponzorje.«

»Vsi tisti, ki vsaj malo spremljate smučanje, ne rabimo zdaj poimensko, veste koliko kdo dela. Koliko se posameznik odloči, da vsak detajl dneva deli z oboževalci. Osebno sem bolj tako, da sicer delim nekatere stvari, je pa tudi veliko, ki jih rada zadržim za sebe. Na koncu je v športu vedno tako, da rezultati govorijo za sebe.« je Ilka na hitro zbodla Vonnovo, ki ima ogromno objav in sledilcev na vseh aktivnih družbenih omrežjih.

»Nič ne dobiš na lepe oči«

Izrazila je svoje mnenje glede sponzorjev, ki ji asistirajo na njeni poti. »Nič ne dobiš na lepe oči. Vsekakor rezultati govorijo svoje, gradiš svojo zgodbo. Jaz vedno rečem, da vse kaj si želim je, da bi lahko samo smučala. To sicer že zdavnaj ni več možno, ker stvari s seboj potegnejo ogromno, od sponzorskih obveznosti, do medijev, pač enostavno tega, da si vzgled. Enostavno želim pokazat kaj pomeni življenje vrhunskega športnika.« je povedala Ilka.

Na vprašanje kako reagirajo njeni sledilci in/ali so navdušeni Ilka pravi. »Vedno se najde nekdo, ki pove kaj negativnega. Pride tudi kakšno vprašanje kako sem do tega prišla, kaj o tem menim. Moram reči, da se recimo v Sloveniji zelo hitro opazi, npr. koliko ima kdo sponzorjev, všečkov in koliko česa drugega. Enostavno je potrebno iti naprej s časom, treba je vedeti, da za treninge in za potrebe športov rabimo sponzorje.«

Pripravil: Nejc Feguš