Nesporna modnost manjših urbanih križancev s terensko podobo je v ta prodajno perspektivni razred zvabila tudi francosko znamko Citroën. Gre za ne čisto pravi nadomestek enporostorskega modela C3 Picasso, ki se mu obeta skorajšnja upokojitev, nagovarjal pa bo predvsem mlajše in aktivne ter tudi nekoliko zrelejše kupce, ki jim ugajata nekoliko večja oddaljenost od tal in višji položaj za volanom.

Novinec z všečno zunanjo podobo, ki izstopa s terensko naravnanimi obrobami blatnikov, pragov in odbijačev, se izkazuje tudi s prostorno notranjostjo in 410-litrskim prtljažnikom. Štirikolesnega pogona ni (tehnično je model namreč v tesnem sorodstvu z modelom C3), motorno paleto pa sestavljata prisilno polnjena 1,2-litrski bencinski trivaljnik s 60, 81 ali 96 kilovati (82, 110 ali 130 KM) ter 1,6-litrski dizelski štirivaljnik v izvedbi s 73 ali 88 kilovati (100 ali 120 KM). Tako kot se spodobi, ima C3 Aircross številne asistenčne sisteme, a so pretežno na doplačilnem seznamu.  Med njimi pa so tudi sistem za zaznavanje ovir in samodejno zaviranje, pomočnik za nadzor mrtvega kota, kamera za pomoč pri vzvratni vožnji in tako naprej. Citroenov novinec se bo za kupce spopadel z nekaterimi uveljavljenimi tekmeci kot so »bratranec« Peugeot 2008, sorodniški Opel Crossland X in Renualt Captur, v zelje pa bo zahajal tudi novincema Kia Stonicu in Hyundaiju Kona.  Izhodiščna cena na slovenskem trgu bo 14.090 evrov.