V Ingolstadtu se zelo dobro zavedajo, kaj bodo kupci zahtevali in želeli v prihodnje. Nova šestica zmore zadovoljiti njihove potrebe na vseh ravneh. S 494 centimetri je za sedem milimetrov daljša od predhodnika oziroma generacije, ki jo v prodajnih salonih najdemo še do približno konca prve polovice letošnjega leta, ko bo prodajno pot pričela naslednica. Slednja je namreč tudi za dober centimeter širša in na zadnji klopi ponuja za dva centimetra več prostora, le prtljažnik ostaja s 530 litri prostornine enak.
Obljublja še več dinamike
Oblikovno potrjuje nadaljevanje zgodbe, videne pri A8 in A7, kar je seveda pričakovano. Novi A6 je v primerjavi s trenutno še aktualno generacijo torzijsko čvrstejši, četudi je karoserija izdelana iz kombinacije jekla in aluminija. Slednji material so inženirji v prid manjši teži uporabili pri podvozju in zavornih diskih, vseeno pa pri Audiju obljubljajo še več dinamike zaradi štirikolesnega krmiljenja, ki ga bo šestica prvič ponudila. Zadnja kolesa se bodo do kota pet stopinj obračala v nasprotno smer od prednjih koles pri nižjih hitrostih in v isto smer pri višjih hitrostih. Kupec bo lahko izbiral med klasičnim (udobno nastavljenim podvozjem), športnejšim s krajšimi in tršimi vzmetmi, s prilagodljivimi blažilci, ki ponuja tudi različne vozne programe ter zračnim vzmetenjem, prav tako z naborom različnih voznih programov.
Notranjost je podrejena vozniku
Prav vsi motorji bodo opremljeni z blago (mild) obliko hibridizacije z jermenskim alternatorjem in litij-ionsko baterijo, sklop pa omogoča nižjo porabo goriva za približno 0,7 litra. To pomeni tudi možnost izklapljanja agregata in jadranja med vožnjo pri hitrosti od 55 do 160 kilometrov n uro. Ob začetku prodaje v Evropi, bo novi A6 s trilitrskim prisilno polnjenim motorjem zmogel 250 kW (340 KM), turbodizel s takšno prostornino pa 210 kW (286 KM), pri obeh pa se bo navor prenašal na vsa štiri kolesa – pri dizlu preko osemstopenjskega tiptronica, pri bencinskem motorju preko sedemstopenjskega S tronica. Kasneje bo A6 na voljo tudi z dvolitrskima turbodizloma.
Notranjost je nekoliko bolj podrejena vozniku, upravljanje z multimedijskim sistemom bo še enostavnejše, podobno kot ga poznamo pri pametnih telefonih. Na vrhu osrednje konzole je podobno kot v A8 postavljen 10,1 palcev velik zaslon, pod njim 8,6-plačni za upravljanje s klimatsko napravo, digitalna instrumentna plošča pa prinaša 12,3 velik zaslon s številnimi možnostmi različnih prikazov.