Za Kislo rimo 2019 so se odločili po dolgotrajnem in tehtnem premisleku ter rigorozni in popolnoma objektivni analizi tržišča slabe marketinške poezije.

Marketing se rad poslužuje rim in kratkih (ali malo daljših) pesmic kot enega od orodij za vstop v človeške možgane. Vsak, ki ima vsaj trohico okusa za jezik in poezijo, bo verjetno tudi priznal, da ti marketinško-poetični poskusi običajno ne dosegajo najvišjega nivoja lingvistične artistike. Z drugimi besedami – rime v oglasih so slabe. Ampak obstajajo izjeme! Tu in tam naletimo na kakšno simpatično, ob kateri se zahihitamo. In tu in tam naletimo na kaj, kar je tako obupno zanič, da to preprosto moramo prebrati, videti ali slišati še enkrat!

Priznanje za zmagovalno rimo

Pesniško društvo Slam zverine v sodelovanju z MKC Maribor – MKC Črka so se po dolgotrajnem in tehtnem premisleku ter rigorozni in popolnoma objektivni analizi tržišča slabe marketinške poezije odločile, da je napočil čas za podelitev prve nagrade za najslabšo oglaševalsko pesem. Letos bodo prvič izbrali Kislo rimo 2019.

»Za nagrado se lahko potegujejo pesmi in/ali posamične rime v oglasih – bodisi v televizijskih oglasih ali na oglasnih panojih, v vaši najljubši rumeni reviji, časopisu ali novem katalogu za verigo diskontnih prodajaln. Da zberemo čim več pesmi, potrebujemo vašo pomoč! Če zasledite slabe pesmi in/ali še slabše rime v kateremkoli oglaševalskem mediju, nam to nemudoma posredujte na ozuljenijezik@gmail.com ali pa nam svoj primerek pošljite kot privatno sporočilo na Facebook stran Slam zverine. Ob tem pripišite, da gre za prijavo na #kislarima2019, umotvor katerega podjetja je ta prekrasna rima in svoje kontaktne podatke. Priznanje prejme oseba, ki bo posredovala zmagovalno rimo, lovoriko pa bomo poslali tudi na podjetje, katerega tržni oddelek je to mojstrovino ustvaril,« so zapisali na socialnem omrežju Facebook.

Predložiti je potrebno tudi dokaz

Ob poslani pesmi/rimi je potrebno predložiti dokaz, da se je ta res pojavila v oglaševalskem mediju. »V primeru, da gre za tiskano besedilo, je najbolje, da nam pošljete fotografijo. Če ste pesem slišali po radiu ali televiziji, morate predložiti vsaj podatke o tem, kdaj točno in na katerem kanalu ste ta oglas zasledili (če pa uspete oglas posneti, še toliko bolje). V primeru, da gre za starejše oglase, ki se trenutno ne vrtijo, morate priložiti foto/video/zvočni dokaz, sicer prijave ne moremo upoštevati,« še dodajajo. Prijave sprejemajo vse do 17. avgusta, razglasitev ter podelitev nagrade pa bo na mariborskem predizboru za državno prvenstvo v slam poeziji, ki bo v soboto, 24. avgusta 2019, ob 20. uri v KID KIBLA.