Po prejemu nagrade Oglaševalec leta 2022 je Mercator dokazal svojo vodilno vlogo na trgu še na področju največjih digitalnih projektov. Zmagoviti projekt »Pozor! Čist` hud pes! & Dogstagram« je osvojil največ točk med vsemi projekti in s tem Mercatorju zagotovil naziv Generalni Websi prvak 2023.
»Nagrade potrjujejo, da je za uspešen projekt potrebna dobra in povezana ekipa. Veseli me, da ima Mercator ob sebi partnerje, katerih odnosi temeljijo na zaupanju in sodelovanju. To se odraža tudi v naši skupni viziji in ustvarjanju odličnih projektov,« je povedala direktorica področja marketing v Mercatorju, Viktorija Radojević Mavrič.
Aktivacija projekta »Pozor! Čist` hud pes! & Dogstagram« je zaživela na različnih platformah, med drugim na ločenem Instagram profilu, ki so ga upravljali prav pasji hišni ljubljenčki. Projekt pa ni ostal zgolj na digitalnih platformah, temveč je pomagal zbrati kar 1000 kg hrane za živali, ki jo je Mercator doniral slovenskim zavetiščem in društvom za živali. Prav tako pa je s prisrčno predstavitvijo na »Dogstagramu« vsem 8 psom, ki so celo upravljali Instagram profil, našel nov topel dom. Aktivacija je dosegla več kot 1 milijon uporabnikov družbenih omrežjih, Instagram stickerji pa so podirali rekorde, saj so dosegli več kot 6 milijonov ogledov.
Neopažena pa nista ostala niti projekta V hribe z radovedno sosedo in Knjiga receptov iz M Soseske, ki sta oba domov odnesla tretje mesto v kategorijah Trgovci in Video.