Švedski davčni svetovalec se je poskušal izogniti delu na daljavo tako, da je skupno kar 55 ur klical na lastno telefonsko številko, s tem povzročal zasedeno linijo in tako preusmerjal klice k svojim sodelavcem, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Klical je svojo številko, da je bila linija zasedena

Namesto da bi sprejemal klice strank, je Andreas klical na svojo mobilno številko. Tako ga je sistem zaznal kot zasedenega, dohodne klice pa je namesto njega sprejemal nekdo drug,” navaja disciplinsko poročilo švedskega davčnega organa, ki ga je pridobila agencija AFP.

Med 10. marcem in 5. majem je 28-letni Šved, ki mu sedaj grozi odpoved delovnega razmerja, kar 32-krat poklical lastno številko, skupaj pa so klici trajali 55 ur, kar pomeni sedem dni dejanskega dela, ugotavlja švedski davčni urad.

Med 10. marcem in 5. majem je 28-letni Šved, ki mu sedaj grozi odpoved delovnega razmerja, kar 32-krat poklical lastno številko, skupaj pa so klici trajali 55 ur, kar pomeni sedem dni dejanskega dela, ugotavlja švedski davčni urad.

Nekateri od teh klicev so včasih trajali več ur,” še navaja poročilo. Zaposlen je bil od maja 2020, od januarja 2021 pa je zaradi pandemije delal na daljavo.

Sumljivo dolgi klici

Aprila je ena od njegovih nadrejenih opazila, da so njegovi telefonski klici v primerjavi s povprečno dolžino klica glede davčnega svetovanja nenavadno dolgi.

Na internem zaslišanju je zaposleni nato priznal, da ti klici niso spadali v okvir službenih dolžnosti, toda notranja preiskava je kasneje pokazala, da je po tem opravil še štiri takšne klice.

Na internem zaslišanju je zaposleni nato priznal, da ti klici niso spadali v okvir službenih dolžnosti, toda notranja preiskava je kasneje pokazala, da je po tem opravil še štiri takšne klice.

Zaposleni, ki je bil maja ponovno pozvan na zaslišanje, se je branil z besedami, da je imel “izredno nizko” motivacijo za delo.

STA