Potem ko lani relija v Mariboru ni bilo, se bo tradicionalna dirka slovenskega prvenstva, letos bo na sporedu že 11. izvedba, ta konec tedna spet vrnila v štajersko prestolnico. Udeležba bo nekoliko skromnejša, prijavljenih je 32 posadk, a prireditelji zagotavljajo, da bodo na startu vsi najboljši slovenski dirkači.
 Glavna organizatorja Matjaž Korošak in Tomaž Kaučič
Glavna organizatorja, Matjaž Korošak in Tomaž Kaučič, nekdanji dirkač in državni prvak (pa tudi zmagovalec dveh mariborskih relijev) sta 11. Volkswagen reli Maribor predstavila danes v Ljubljani. Začel se bo v petek, 4. julija, z atraktivno hitrostno preizkušnjo na Koroškem mostu, ki bo predvsem magnet za gledalce, odločitev o zmagovalcu pa bo padla v sobotnem delu tekmovanja. Takrat bo na sporedu še preostalih osem “brzibncev”, cilj relija pa bo zvečer na Trgu svobode.
 
“Mislim, da navijači na katerikoli izvedbi relija Maribor niso bili razočarani. Konkurenca je bila vedno dobra, trasa je dobro izbrana, vključno s Koroškim mostom. Verjamem, da bo letos podobno. Glede na startni seznam je kar nekaj vozil, ki so zmožna prikazati atraktivna drsenja, vozniki v njih pa lahko takšna drsenja izvedejo. Obeta se nam zanimiva dirka do zadnjega kilometra, kajti vsaj pet dirkačev je izenačenih,” pravi Kaučič.
 88 km dolg reli
“Imamo 88 kilometrov dolg reli, kar je glede na trenutne razmere v Sloveniji povsem optimalno. Etape smo v želji, da bi se čim bolj približali dirkačem, optimizirali, prepričan sem, da smo naredili zanimiv in kompakten reli,” je dejal Korošak.
Kar nekaj vozil je, ki so zmožna prikazati atraktivna drsenja, vozniki v njih pa lahko takšna drsenja izvedejo.
Prireditelji relija iz vrst DTD Kaučič so poudarili, da so veseli, ker so se vrnili na sceno. Rdeča nit današnje novinarske konference pa so bile tudi finančne težave, tako prirediteljev dirk kot udeležencev. “Razumem tiste, ki niso mogli priti, pa si želijo. Avtošport je razmeroma drag, tega se ne da spremeniti. Veseli pa me, da so vsi najboljši v vseh divizijah na startu. Kdor hoče biti na koncu prvak, bo moral tudi v Mariboru pokazati svoje znanje,” še dodaja Kaučič in poudarja, da so na strnjenem geografskem področju v letošnji izvedbi združili zahtevne preizkušnje in različne podlage, po njegovem mnenju pa bosta o prvih mestih odločala najdaljša HP, Gaj, pa tudi Meljski hrib.
Med posadkami tudi 10 avstrijskih, v bodoče skupen reli z avstrijci
V preteklosti so v Mariboru zelo dobro sodelovali tudi s severnimi sosedi, nekoč je reli štel tudi za avstrijsko državno prvenstvo. Zdaj je na startnem seznamu med 32 posadkami deset avstrijskih, Kaučič in Korošak pa poudarjata, da si želijo v prihodnosti spet okrepiti sodelovanje, morda tudi s skupno izvedbo relija, tako da bi eno od hitrostnih preizkušenj (Svečina se zdaj konča tik pred mejo) potegnili še v Avstrijo, tam pa bi dodali še nekaj svojih atraktivnih tras.
V petek bo Glavnem trgu v Mariboru ceremonialni start relija, sledila pa bo prva HP na Koroškem mostu ob 18.30. V soboto se bo dogajanje začelo ob 9.30 s prvo izvedbo na Meljskem hribu, ta hitrostna preizkušnja pa bo, tako kot Gačnik, Svečina in Gaj, na sporedu po dvakrat, slednji kot zadnja ob 18.11. Cilje relija bo ob 19. uri na Trgu svobode.
Več o reliju na http://www.rally-maribor.si/
STA