Slovenski ljubitelji košarke, ki so vstopnice za spektakel leta, razgrabili v dobrih treh urah po začetku prodaje, so še enkrat več dokazali, zakaj nosijo naziv najboljši navijači na svetu. Na stožiških tribunah je bilo vsaj še 5000 Dončićev in nekaj manj Goranov Dragićev.
Praktično ni bilo obiskovalca, ki na sebi ne bi imel dresa, majice ali kape z obeležjem slovenske reprezentance ali košarkarske zveze.
Prav včeraj se je začela prodaja novih dresov slovenske reprezentance tudi za navijače. Na dveh prodajnih mestih pred dvorano Stožice so jih navijači hitro razgrabili. Najprej tiste z napisom Dragić na hrbtu, nato še Dončiće.
“V prve pol ure smo prodali že približno 50 dresov. Veliko je zanimanja za Dragića, saj se navijači očitno zavedajo, da bo imel ta dres kmalu zgodovinsko vrednost,” je povedal predstavnik na stojnici Stadionshopa, uradne navijaške trgovine Košarkarske zveze Slovenije (KZS).
Po prvih 600 dresih, ki jih je KZS dobila od novega uradnega opremljevalca košarkarskih reprezentanc, proizvajalca športne opreme Nike in Jordan Branda, bodo v naslednjih tednih sledile nove pošiljke. Poleg belih dresov bodo na voljo tudi ostale različice, hkrati pa tudi hlačke in majice za prosti čas. Nekaj dresov bo tudi brez imen na hrbtih, kar pomeni, da si bodo lahko navijači personalizirali dres, oziroma si izbrali ime ali priimek po lastni želji.
Nov slovenski dres Dončića za 100 evrov
“Seveda nisem smel zamuditi te priložnosti. Dres sem si zaželel že lani, ko so se naši uvrstili na olimpijske igre, a jih žal ni bilo v trgovinah,” je dejal naključni obiskovalec tekme, ki si je ponosno nadel nov slovenski dres Dončića za 100 evrov in hkrati slekel majico za napisom Dallas 77.
“Malce sem kolebal med Dragićem in Dončićem, vendar sem se na koncu odločil za Gogija. To bo spomin na njegovo zadnjo reprezentančno tekmo pred domačimi navijači,” je novinarju STA dejal naslednji kupec.
Ob množici obiskovalcev v majicah in dresih Dončića je izstopala skupina odraslih moških, ki je nosila praktično že retro navijaške drese izpred več kot petnajstih let. “To je bil poklon sponzorja, ko smo odšli na evropsko prvenstvo 2005 v Beograd. S tem dresom smo prepotovali pol sveta. Bili smo v Alicanteju, Katovicah, Istanbulu, Zagrebu, … ,” je razložil navijač iz Medvod.
Košarka združuje
Na tekmo v Ljubljano so ljudje prišli praktično iz cele Slovenije. “Smo bližnji in daljni sorodniki. On je iz Prekmurja, midva sva z Gorenjske, ta dva sta prišla iz Kopra. V zadnjih letih se nismo videli pogosto, zato smo se dogovorili, da se srečamo na tekmi,” je povedal Marko iz Kranja.
“A kako smo prišli do vstopnic, vas zanima. Uf, imeli smo srečo, saj prijatelj dela na Petrolu. Vprašal sem ga, ali je še kaj kart na voljo, pa mi je dejal, da se je ravno kar sesula stran za nakup, zato naj pohitim na najbližji bencinski servis. V parih minutah sem bil tam in dobil vstopnice,” je dodal Marko.
V Ljubljani je bilo tudi nekaj hrvaških navijačev. Davor iz Zagreba je redni obiskovalec košarkarskih tekem. “Takšnega spektakla nisem smel zamuditi. Si predstavljate, da lahko na eni tekmi vidite Bogdanovića, Dončića, Dragića in ostale. Pa to je bolje kot iti na tekmo lige NBA v ZDA,” je povedal.
Podobno je razmišljal tudi njegov kolega. “Prišli smo gledat dobro košarko in vrhunske posameznike. Upam, da bo na koncu izid neodločen,” je pripomnil v šali.
Njegova želja se ni uresničila. Slovenija je bila prepričljivo boljša in zmagala s 97:69.
STA