Zagotovo se mnogi bralci, sploh pa lastnice bujnih in dolgih las, najdejo v opažanju, da Slovenke in Slovenci pri obisku frizerja običajno le kimamo vsem dejanjem strokovnjaka s škarjami v rokah, ko pa se vrnemo domov, pa ob pogledu v ogledalo razočarani obžalujemo odhod v salon. A ni potrebno, da so naše izkušnje take, saj to ni v veselje ne nam, ne zaposlenim v lepotnih salonih. Še več, frizerke in drugi strokovnjaki, ki skrbijo za vaš zunanji videz, bi večkrat radi, da iskreno poveste svoje želje, saj vam bodo na podlagi teh lahko ustrezno svetovali in jih tudi uresničili.

Predvsem pa bi radi, da je vaša izkušnja v lepotnem salonu izvrstna. »Obisk salona mora biti tak, da se stranka počuti, kot da pride na klepet,« je prepričana Nataša, ki pove, da stranke iz salona odhajajo polne energije.

Strokovnjaki z izkušnjami vedo več kot Youtube

Zaposlene v storitvenih dejavnostih, sploh pa frizerje, manikerje, maserje in druge namreč velikokrat jemljemo kot samoumevne, opaža Nataša Lovrič, kar se kaže tudi v nekoliko nevljudnem trendu odpovedovanja dogovorjenih terminov, kar stranke storijo tik pred dorečeno uro, ali pa tega sploh ne sporočijo in v salon k strokovnjakinji, ki je posebej zanje načrtovala svoje dejavnosti, ne pridejo. Ti, ki skrbijo za vaš zunanji videz, so več kot le stilisti, njihove izkušnje pa segajo dlje od ročnih spretnosti – takoj, ko v roko primejo vaš las, vedo, kaj potrebuje, na kak način ga pobarvati ali kako ga postriči. Kozmetičarke že s pogledom dobro ocenijo stanje vaše kože, manikerke pa lahko z vaših nohtov ustvarijo prave čudeže.

Prisluhnite frizerki

Nataša tako opiše nekoliko tragikomično zgodbo neke stranke, ki je na svojih bujnih temnih laseh želela tehniko barvanja »balayage«. Izkušene frizerke Modnega frizerstva Weis so ji razložile, da bo za ohranjanje zdravega lasu potrebno barvanje opraviti v več fazah in stranka se je strinjala. Po prvem obisku tako lasje niso bili tisto, kar si je stranka predstavljala, saj bi bilo za želen odtenek potrebnih še nekaj srečanj, a zdelo se je, da gospodična to razume. Nataša se nato spomni na dolgo sporočilo, v katerem je ta ista stranka kmalu po obisku salona izrazila svojo jezo nad tem, da njeni lasje niso taki, kot bi si želela. Ker so ji prijateljice rekle, da jim ni všeč, čeravno se je sama pri prihodu, po pogovoru, ob samem delu frizerke in po končani preobrazbi, zelo strinjala in hvalila ton lasu. Še več, po večkratnem ogledu ogledala zadaj, je bila celo navdušena. » Včasih je potrebna potrpežljivost,« pove Lovričeva, saj takojšnje, »instant« rešitve pri negi zase niso vedno najboljše. Strokovnjaki vedo, kaj je tisto, kar bo dobro za stranko – ne le za tisti trenutek, ampak predvsem za dlje časa.

Salon Modno frizerstvo Weis svoje izkušnje nabira že 20 let, v svojih letih pa so frizerke svetovale in osrečile že mnogo strank – od teh, ki prisegajo na trajno in so redne obiskovalke salona, do teh, ki želijo svoje lase odeti v bolj drzne odtenke. Salon si je s svojo uspešnostjo prislužil slovenski certifikat bonitetne ocene, uvrstili pa so se med najboljša manjša slovenska podjetja?

Za zdrav las

»Mnoge stranke, sploh mlajše, ki želeno pričesko ali barvo vidijo na socialnih omrežjih, rezultat želijo takoj, danes, pa četudi plačajo 200 evrov,« pojasnjuje Lovričeva,: »A strokovnjaki vemo, da je lahko takšen postopek agresiven in škodljiv lasem, ki jih, ko so enkrat uničeni od npr. peroksida, ni več mogoče popraviti.« Mnogo uničenih las so že videli v Modnem frizerstvu Weis, strank, ki so prišle iz drugih salonov in prosile, naj frizerke popravijo katastrofo, pa sploh ne štejejo več. A včasih ni mogoče storiti nič drugega, kot uničene lase zgolj odrezati. Prav zato se izkušene frizerke pobreškega salona trudijo, da tovrstne katastrofe preprečijo.

Nataša se tako spomni tudi svojih lastnih mladostnih izkušenj, ko, tako kot marsikatera posameznica danes, ni poslušala svoje mame, ki je bila povrhu še strokovnjakinja in je svoje lase s kupljeno barvo pobarvala kar sama. Rezultat je bil vse prej kot želen in nedoločljivo barvo las, ki nikakor ni bila »blont«, sta Nataša in njena mama reševali kar celo leto.

Zvezdniške frizure in naši lasje?

Čeprav Lovričeva v svojem salonu prav zaradi vpliva socialnih omrežij in globalnega širjenja trendov opaža bolj pozorno skrb zase in za zunanji videz, pri mlajših generacijah pa opaža tudi več drznosti, živahne barve in odprtost za novitete, vpliv medijev lahko včasih deluje dvorezno. Stranke občasno v salon prinesejo sliko pričeske ali barve, ki bi jo želele zase, a imajo povsem drugačen ten kože, obliko obraza ali strukturo las kot oseba na sliki.

Obiščite Frizerstvo Weis, ulica Bratov Greifov 5, 2000 Maribor (V osrčju Pobrežja)

Kontakt: 041/946-266 ali 02/3319-807

Facebook: https://www.facebook.com/modnofrizerstvoweis/?ref=br_rs

Lepota je umetnost

»Podobno tudi pri trepalnicah,« opaža Lovričeva, ki se velikokrat sooči s stranko, ki želi prav take trepalnice, kot jih ima prijateljica. Končni rezultat je, če odštejemo delo, v katerega strokovnjakinje v Modnem frizerstvu Weis, ki ob vrhunskih frizerskih storitvah ponuja še manikuro in izdelavo umetnih trepalnic, povsem verjamejo, odvisno od mnogih dejavnikov. Povsem enake umetne trepalnice lahko na dveh različnih osebah izgledajo povsem drugače.  Umetnost teh, ki skrbijo za naš zunanji videz je tako tudi v tem, da strankam pojasnijo, svetujejo in predlagajo boljše rešitve.