Na nas se je obrnil bralec, ki ima, kot pravi, negativno izkušnjo s trgovino Mömax v Mariboru. Kot pravi, je 5. julija letos v omenjeni trgovini kupil in plačal dve kuhinji. »Obe smo že prevzeli, razen manjkajočega visokega elementa, ki naj bi prispel v treh tednih. Ta čas je potekel. Ko smo te dni poklicali v Mömax Maribor in preverili, kaj se z elementom dogaja, so nam povedali, da je bil narejen interni premik v Velenju, da pa ne vedo, zakaj elementa še ni. Zagotovili so nam, da bodo o zadevi obvestili našega prodajalca, poslali urgenco in da nas bo še isti dan nekdo kontaktiral in sporočil stanje. Klica nismo dočakali, zato smo naslednji dan še enkrat poklicali v trgovino. Gospa na oddelku kuhinj nam je lahko zagotovila le, da bo prodajalcu napisala sporočilo, da naj nas naslednji dan dopoldne zagotovo pokliče,« je zapisal bralec, ki želi ostati neimenovan.
Dodaja, da je vse skupaj malce nenavadno in smešno, do stranke tudi ponižujoče. »Že peti teden čakamo na manjkajoči element. Ker ga ni, tudi kuhinje ne moremo sestaviti, saj se bodo ostali elementi višinsko prilagajali temu, ki ga čakamo. Res sramotno, kaj si dovolijo. Nobenega odgovora iz trgovine na naše pisne pritožbe nismo prejeli.«
Kako odgovarjajo v Mömaxu?
Za pojasnila glede omenjenega primera smo se obrnili tudi na Mömax. V odgovoru so pojasnili, kako je v omenjenem primeru potekal postopek:
- 05.07.2021 kupljeni 2 kuhinji (naveden rok dobave na pogodbi je KT 30 (od 26.7.do 31.7)
- 22.07.2021 stranka prevzela kuhinje v skladišču (manjkal element)
- 03.08.2021 prispel ta element v skladišče v Mariboru. Ta isti dan stranka obveščena po SMS-u o prispelem elementu.
“Blago je bilo dobavljeno pred rokom, navedenim po pogodbi. Sama reklamacija manjkajočega izdelka se je rešila v 12 dneh. Stranka je bila z naše strani kontaktirana vedno znotraj 8 zakonsko predpisanih dni.”