Nova KBM sporoča, da so zaznali več primerov pošiljanja zavajajočih sporočil prek e-pošte, ki pozivajo k prijavi v ponarejeno spletno banko Bank@Net. Namen tovrstnih sporočil je prepričati prejemnika sporočila, da izbere priloženo (ponarejeno) povezavo, ki služi nelegalni pridobitvi uporabniškega imena in gesla.
Podoben primer goljufije – poskus pridobivanja identifikacijskih podatkov za vstop v spletno banko – so danes zaznali tudi v Novi Ljubljanski banki (NLB) za NLB Klik.
Uporabnike spletne banke Nove KBM so o pojavu lažnega elektronskega sporočila že obvestili. Če dobijo takšno elektronsko pošto, pa v Novi KBM uporabnikom svetujejo, naj ne odpirajo povezave oz. se ne prijavljajo. Sporočilo naj nemudoma izbrišejo.
Več informacij lahko uporabniki dobijo na http://www.nkbm.si, e-pošti: [email protected], po Skypu: NovaKBM.Bankanet in telefonu 02 229 27 60.
Nova KBM nikoli ne pošilja tovrstnih sporočil oz. od svojih uporabnikov ne zahteva posredovanja identifikacijskih elementov po elektronski pošti. Prav tako jih na ta način svojim uporabnikom tudi ne sporoča.