Parižani bodo do leta 2025 uredili električno avtobusno omrežje. Tretjina avtobusom bo poganjal tudi bioplin.

Keolis bo v sodelovanju s hčerinsko družbo Autocars Dominique BE Green v 15. okrožju v Parizu upravljal 100-odstotno električno avtobusno pot.

Dve tretjini avtobusov bosta električni

Z začetkom februarja bo začela veljati 59-mesečna pogodba, ki se bo končala 31. decembra 2024. Na ta datum bodo vse avtobusne proge v Parizu in njegovem notranjem obrobju predmestja odprte za konkurenco, poudarja Keolis. Do leta 2025 bo poleg tega pariško avtobusno omrežje po načrtih RATP prilagojeno za kar dve tretjini električnih avtobusov in za tretjino avtobusov na bioplin.

Do leta 2025 bo poleg tega pariško avtobusno omrežje po načrtih RATP prilagojeno za kar dve tretjini električnih avtobusov in za tretjino avtobusov na bioplin.

Pred mesecem je Keolis Nederland od BYD poslal do zdaj največje naročilo električnih avtobusov doslej, kar 259 enot.

Električni minibusi v 15. okrožju

Lokalna služba najbolj poseljenega dela Pariza, 15. okrožje, ki ima 240.000 prebivalcev, povezuje Pasteur Institute 1 na severu s parkom Georgesa Brassensa na jugu prek mestne hiše 15. okrožja, šol in multimedijske knjižnice.

Električni minibusi z 22 potniki bodo vozili sedem dni v tednu vse leto, dostopni bodo ljudem z omejeno mobilnostjo in opremljeni pa bodo z vgrajenimi defibrilatorji. Upravljavec nove proge električnega avtobusa bo BE Green, ki je že odgovoren za prvo baterijsko-električno pot Flixbus v Franciji, ki povezuje Pariz z Amiensom.