BMW-jeve tovarne vozil so napovedale širitev proizvodnih zmogljivosti. Proizvodnja baterijskih modulov za EV/ PHEV se je podvojila. Nastala so nova delovna mesta.

BMW Group je v centru za proizvodnjo e-pogonov v Dingolfingu v Nemčiji napovedal širitev proizvodnih zmogljivosti hitreje, kot je bilo prvotno načrtovano, saj veliko povpraševanje po elektrificiranih avtomobilih zahteva hitro ukrepanje.

Podjetje proizvaja baterijske module in elektromotorje od leta 2013, ko je prišel na trg BMW i3. Letos naj bi se proizvodnja baterijskih modulov za EV / PHEV v primerjavi z letom 2019 podvojila.

Podvojena proizvodnja

Podjetje proizvaja baterijske module in elektromotorje od leta 2013, ko je prišel na trg BMW i3. Letos naj bi se proizvodnja baterijskih modulov za EV / PHEV v primerjavi z letom 2019 podvojila. BMW zaposluje 800 novih sodelavcev, da bi število zaposlenih povečalo s 600 na več kot 1.400 (2.000 vmesnih), prav tako pa išče širitev centra z 8.000 m2 trenutno na 80.000 m2.

“Pomembne infrastrukturne odločitve se sprejemajo tudi vzporedno. Na območjih okoli Dingolfinga poteka iskanje lokacije za iskanje novega oskrbnega centra za proizvodnjo e-pogonov. To bi bilo zgrajeno v naslednjih nekaj letih in bi naj služilo kot “logistična platforma”, ko bi doseglo polno zmogljivost. “

“Nastalo je 800 novih delovnih mest v proizvodnji električnih komponent – potrebni so specialisti za prihajajoče povečanje in načrtovano rast obsega trenutno najemajo kvalificirano osebje v velikem obsegu – interno na lokacijah obratov BMW Group in zunaj podjetja.”

Nova delovna mesta

Najnovejši modeli vtičnikov BMW so 330e, BMW X5 xDrive45e, hibridni vtičniki BMW X3 xDrive30e in čisto električni MINI Cooper SE, ki se mu bo letos pridružil vtični hibrid BMW X1 in popolnoma električni BMW iX3.

“Nastalo je 800 novih delovnih mest v proizvodnji električnih komponent – potrebni so specialisti za prihajajoče povečanje in načrtovano rast obsega trenutno najemajo kvalificirano osebje v velikem obsegu – interno na lokacijah obratov BMW Group in zunaj podjetja.” poudarja Michael Nikolaides, vodja proizvodnih motorjev in e-pogonov v skupini BMW: “Prav tako česamo trg za strokovnjake za prihodnjo tehnologijo e-mobilnosti.”

”Začeli smo širiti naš Center kompetenc za proizvodnjo e-pogonov v Dingolfingu: iz 8.000 kvadratnih metrov na 80.000 v prihodnosti. Tu izdelujemo sestavne dele pogonskih sklopov za naše popolnoma in delno električne modele. Do konca leta bomo na tem področju povečali naše osebje s 600 na več kot 1.400.”

Širitev Centra

Dodaja še, ”Začeli smo širiti naš Center kompetenc za proizvodnjo e-pogonov v Dingolfingu: iz 8.000 kvadratnih metrov na 80.000 v prihodnosti. Tu izdelujemo sestavne dele pogonskih sklopov za naše popolnoma in delno električne modele. Do konca leta bomo na tem področju povečali naše osebje s 600 na več kot 1.400.” Na Dingolfingu bodo srednjeročno na električnih motorjih, akumulatorskih modulih in visokonapetostnih baterijah delali do 2.000 zaposlenih.

Christoph Schröder, vodja BMW Group Plant Dingolfing, dodaja: ”Zahvaljujoč tesnemu sodelovanju med razvojem vozil in komponent, naša stran Dingolfing vodi vodenje preobrazbe avtomobilske industrije. BMW-ju serije 5 BMW, ki so ga izdelali v naši tovarni vozil Dingolfing, je že priključni hibrid. Strankam po vsem svetu zagotavljamo vrhunsko e-mobilnost iz Spodnje Bavarske. “