Jutri v Maribor prihaja Acun Ilicali, ki je s podpisom Pisma o nameri naredil prvi korak k namenu, da postane strateški partner NK Maribor. Po 15. uri bo bo g. Ilicali na voljo tudi za novinarska vprašanja, tako da vas bomo o svežih informacijah v zvezi s "turškim vstopom v Maribor", tekoče obveščali ...
Ilicali že podpisal "pismo o nameri"
Dolgo se je v slovenskih medijih pisalo in namigovalo o dogajanju okrog maribora v zvezi s turškim poslovnežem Acunom Ilicalijem. Govorice so postale vse glasnejše po objavi skupne fotografije lastnika Hull Cityja s predsednikom Evropske nogometne zveze Aleksandrom Čeferinom, nato pa je Turek informacije potrdil tudi v enem od grških medijev. Konec aprila je v oddaji Pod prečko turški poslovnež potrdil pogovore z vijoličastimi in popihal na dušo pristašem Maribora ter zaposlenim v klubu.
Sredi maja je bil Acun Ilicali na derbiju med Mariborom in Olimpijo, ki so ga vijoličasti dobili z 2:1, takrat je Acun Ilicali s predsednikom Maribora Dragom Cotarjem podpisal pismo o nameri. Takrat je Drago Cotar dejal: “Dosedanja prizadevanja smo nadgradili s podpisom Pisma o nameri, ki opredeljuje skupne cilje bodočega sodelovanja. Določene so vse pomembne točke, podpisan dokument pa pomeni podlago za sestavo pogodbenih razmerij med obema partnerjema. Ob tej priložnosti velja izpostaviti, da vstopamo v strateško partnerstvo. Vse poteze z naše strani so storjene po tehtnem premisleku in temeljitih raziskavah, z namenom, da omogočimo nadaljnjo rast kluba na vseh področjih, s polno odgovornostjo do blagovne znamke NK Maribor, navijačev in mesta. Gre za skupen projekt, ki bo zagotovil dolgoročno finančno stabilnost in uresničil visoko zastavljene tekmovalne cilje ter tudi infrastrukturni razvoj, kateri bo koristil tako članski ekipi kot tudi mlajšim selekcijam vseh starostnih skupin,” je takrat pojasnil Drago Cotar, predsednik NK Maribor.
Tudi zasluge, da si je bilo srečanje med Craiovo in Mariborom mogoče ogledati v neposrednem prenosu za to gredo poslovnemu partnerju Maribora Acunu Ilicaliju, ki je preko svojega krovnega podjetja Acun Medya omogočil televizijski prenos. Acun Medya je sicer velik medijski konglomerat, ki ima denimo samo na turškem teritoriju ekskluzivne pravice za produkcijo velikih resničnostnih šovov kot so Fear Factor, Survivor ali Exathlon.