Podjetje, ki je v letu 2024 ustvarilo 4,6 milijard evrov prihodkov, zdaj omogoča uporabo storitve Tap to Pay na iPhonu tudi v Sloveniji. Trgovci bodo tako lahko sprejemali brezstična plačila zgolj s pomočjo svojega iPhona in aplikacije Worldline Tap on Mobile, brez potrebe po dodatni strojni opremi.
Fleksibilna in varna rešitev za vse vrste poslovanja
Nova rešitev prinaša večjo fleksibilnost in poenostavlja plačilne procese. Darja Quehenberger, vodja poslovanja podjetja Worldline v Sloveniji, je ob tem poudarila: "Trgovci lahko na iPhonu brezstična plačila sprejemajo fleksibilno in varno, pri čemer potrebujejo le našo aplikacijo Worldline Tap on Mobile. Ta rešitev je primerna za vse vrste prodaje. Ne glede na to, ali gre za transakcije v trgovini ali na terenu, storitev omogoča izvedbo brezstičnega plačila v nekaj sekundah in odpravlja potrebo po dodatni strojni opremi, kar predstavlja idealno rešitev za slovenska podjetja, ki želijo optimirati svoje plačilne procese."
Podpora za različne načine plačevanja
Tap to Pay na iPhonu podpira plačila z brezstičnimi bančnimi karticami, pa tudi z digitalnimi denarnicami, kot sta Apple Pay in Google Pay, ter drugimi napravami, ki omogočajo brezstično komunikacijo (NFC). Plačilo poteka hitro in varno, uporabniki pa lahko preprosto približajo svojo kartico ali napravo trgovčevemu iPhonu, da dokončajo transakcijo.
Ta inovativna rešitev prinaša številne prednosti predvsem manjšim podjetjem in samostojnim podjetnikom, ki želijo poenostaviti način sprejemanja plačil, hkrati pa ohraniti profesionalen in sodoben pristop do strank.
S to potezo Worldline nadaljuje širitev svojih inovativnih storitev na evropske trge, pri čemer stavi na enostavnost, hitrost in varnost – ključne dejavnike v sodobnem plačilnem okolju.