Volkswagen napoveduje šestega člana električne družine ID. Študija tega SUVa temelji na Volkswagnovi platformi MEB. Roomzz s sedeži v treh vrstah in s svojimi 4,92 metri dolžine, 1,89 metri širine in 1,76 metri višine vstopa v razred velikih športnih terencev.

Optično, z visokimi rameni in skorajda povsem zaprto sprednjo masko spominja na študijo ID. Crozz iz leta 2017. Serijska proizvodnja naj bi stekla leta 2021, v živo pa ga lahko vidite na letošnjem avtomobilskem salonu v Šanghaju, ki svoja vrata odpre 15. aprila.

Zanimiv je predvsem koncept notranjosti. Na številne funkcije in elemente ne vplivajo le potniki v kabini, ampak se ti spreminjajo in nastavljajo samodejno, glede na izbran način vožnje.

Sedeži v integralnem videzu ponujajo tri načine sedenja. V ročnem načinu delovanja so sedeži, kot v vsakem drugem avtomobilu, obrnjeni naprej, z vertikalno naravnanim naslonom.

Če se voznik za pet sekund dotakne znaka VW na sredini volana, se aktivira avtonomni način. Volan se ”pospravi” in je v mirovanju, sedeži pa se lahko obrnejo za 25 stopinj navznoter. Poleg tega lahko med avtonomno vožnjo izberete način ”ID Pilot Relax” in sedeže nastavite v ležeči položaj.

Kadar voznik vozi sam, projicirni zaslon z uporabo navidezne resničnosti vse navigacijske informacije projicira na cesto samo. Pod vetrobranskim steklom je vgrajen nov sistem ”ID Light”, interaktivni svetlobni sistem preko katerega potniki prejemajo informacije na primer o kakovosti zraka, asistenčnih sistemih, navigacijske podatke itn.

I.D. Roomzz poganjata dva elektromotrja s sistemsko močjo 225 kW (306). 6,6 sekunde potrebuje, da pospeši na 100 kilometrov na uro, največja hitrost pa je sistemsko omejena na 180 km/h. Moč se večinoma prenaša na zadnja kolesa, lahko pa se porazdeli tudi na obe osi, s štirikolesnim pogonom 4Motion. Sistem za shranjevanje energije predstavlja litij-ionska baterija z močjo 82 kWh, ki je vgrajena v dno vozila in po ciklu WLTP omogoča 450 kilometrov dosega.