Transitu sledita še najmanjši Courier in nekaj večji Connect. Kmalu bo tudi med temi popularna terenska linija Active.

Tudi pri Fordu hitijo pred koncem leta predstaviti še kar nekaj svojih modelov in prenov. Z zadnjima prenovama na področju lahkih gospodarskih vozil počasi končujejo prenovo na tem delu, kar pa še ne pomeni, da njihov paleta tako imenovanih LGV modelov ne bo deležna novosti tudi v prihodnje. Najmanjši courier in srednji Connect sta prenovljena, sredi leta 2019 prihaja še prenovljeni poltovornjak Ranger, kombijevska Fiesta Van bo umeščena pod Courierja, Transit Custom dobi priključno verzijo PHEV, … Vsem tem so dodali še (pol) terensko Fiesto Active (prihajata pa še Focus Active in najmanjši Ka+ Active ter največji kombi Custom Active).

Fiesta Active za bolj brezskrbno vožnjo

Fiesta Active je sicer precej več, kot le z nekaj zaščitne plastike obdana Fiesta, saj je tudi 18 mm višje od tal, kolotek je ob tem 10 mm širši, drugačna so petja koles, geometrija, pa tudi nastavitve vzmetenja in blaženja, vključno s hidravličnimi odbojniki. Da s tem avtomobilom zares lahko brez skrbi zapeljete na kak makadam ali vsaj nezahtevnejšo brezpotje, pa so mu vgradili tudi vozne programe, predvsem tistega, ki učinkoviteje nadzira vožnjo po spolzki podlagi, saj štirikolesnega pogona ne premore. Sicer pa bo ta model tudi nekaj dražji, saj velja dobrih 14.500 evrov.

Connect in Courier osvežena

Oba dostavnika, ki sta seveda na voljo tudi v povsem limuzinski premi in s petimi oziroma sedmimi sedeži, sta prepoznavna predvsem po prenovljenem prednjem delu z žarometi (tudi ksenoskimi in LED dnevnimi svetili) in masko. Najmanjši Courier, ki je narejen na platformi Fieste, je bil deležen skromnejše prenove, ki je v notranjosti predvsem vidna po novi konzoli , Sync 3 multimedijskem sistemu, menjalnik je vselej šeststopenjski, vsi motorji imajo zadnjo 6d ekološko stopnjo (brez dodata AdBlue, …

Večji Connect (ki si deli platformo prejšnje generacije Focusa) je doživel več novosti – v potniški (Tourneo) in tovorni izvedbi (Transit). Še vedno je na voljo v krajši in daljši izvedbi ter s sedmimi sedeži, je pa nov samostoječ osrednji zaslon s Sync 3 sistemom, možnostjo brezžičnega polnjenja, brezkontaktnega ključa, nove so prevlek in drugi materiali, za tiste, ki ga uporabljajo kot velikoprostorca, pa bo dobrodošla novost osemstopenjski samodejni menjalnik, na voljo je pomoč pri parkiranju, pa inteligentni omejevalnik hitrosti (ki zaznava znake za omejitev hitrosti), … Pri 13.500 evrov se začne ponudba manjšega in pri približno 20 tisočakih ponudba za večjega.

Motorna paleta sicer ostaja nespremenjena, vsaj do prihoda hibridnih in priključno hibridnih verzij drugo leto.