Stranke Upravne enote (UE) Maribor so bile med letoma 2012 in 2014 med manj zadovoljnimi, kaže anketa Ministrstva za javno upravo.
Stranke upravnih enot (UE) so bile med letoma 2012 in 2014 v povprečju zadovoljne z njihovim delom; v anketah so jim na lestvici od 1 do 5 v povprečju namenile oceno 4,73. Upravna enota Maribor je dobila podpovprečno oceno – stranke so jo namreč ocenile z oceno 4,51, kar pa je v primerjavi z letom 2012 še zmeraj več – takrat so jo namreč ocenili z oceno 4,42.
Najboljšo oceno je v obdobju 2012 – 2014 prejela UE Šentjur pri Celju (ocena 4,94), tudi stranke UE Ljubljana so med manj zadovoljnimi (ocena 4,59), a še zmeraj bolj kot Mariborčani.
Organi državne uprave, ki poslujejo s strankami, od leta 2010 ugotavljajo kakovost storitev glede poslovanja s strankami. V anketah so med drugim spraševali po urejenosti opreme, hitrosti reševanja zadev, znanju, zaupanju, zavzemanju, pripravljenosti za pomoč, korektnosti, prijaznosti in strokovnosti.