Novi sodelavci bodo najprej na usposabljanju v Gradcu, nato pa bodo delali v tovarni v Hočah. Tam trenutno dela blizu 40 zaposlenih, preostali pa so začasno prerazporejni na delo v tovarno v Gradcu. Zagon proizvodnje v hoški tovarni je povezan z razmerami na globalnem avtomobilskem trgu, ki jih je v tej fazi negotovo napovedovati.

Delo v Magnini lakirnici v Hočah zaradi posledic epidemije in krize na svetovnem avtomobilske trgu še vedno stoji, velik del delavcev pa je trenutno na začasnem delu v Avstriji. Medtem ko obrati v Gradcu in tudi drugod po Avstriji redno objavljajo razpise za prosta delovna mesta, so jih naposled nekaj znova razpisali tudi za delo v Hočah. Ali to pomeni, da se stanje na svetovnem avtomobilskem trgu izboljšuje in počasi prihaja do okrevanja v tej branži? Kaj to pomeni za hoško lakirnico?

Delo v Magnini lakirnici v Hočah zaradi posledic epidemije in krize na svetovnem avtomobilske trgu še vedno stoji, velik del delavcev pa je trenutno na začasnem delu v Avstriji.

“Novi sodelavci bodo najprej na usposabljanju v Gradcu, nato pa bodo delali v tovarni v Hočah.V hoški tovarni dela blizu 40 zaposlenih, preostali pa so začasno prerazporejni na delo v našo tovarno v Gradcu. Nekateri pomembni globalni trgi že okrevajo, kar pozitivno vpliva tudi na evropski avtomobilski trg. Vendar je še prezgodaj za konkretnejše napovedi. Zagon proizvodnje v hoški tovarni je povezan z razmerami na globalnem avtomobilskem trgu, ki jih je v tej fazi negotovo napovedovati,” so za Maribor24.si pojasnili v Magni Steyr. 

Obljubljene zaposlitve: Za zdaj zgolj na polovici izpolnjene zaveze

Medtem okoli 160 zaposlenih iz hoškega obrata lakirnice zaradi izbruha pandemije že nekaj mesecev na delo odhaja v graško tovarno. V Magni se za zdaj še niso odločili, kdaj bi se lahko vrnili v novozgrajeni slovenski obrat, saj je to po njihovem odvisno od razmer in okrevanja globalnega avtomobilskega trga ter obsega naročil.

Magna je sicer z državo ob investiciji v Hočah sklenila pogodbo o dobrih 18 milijonov evrov visoki spodbudi, v skladu s katero so med drugim najpozneje do letošnjega oktobra obljubili nekaj več kot 400 zaposlitev. Za zdaj so zgolj pri polovici izpolnjene zaveze, pa niti za že zaposlene trenutno še ni jasno začrtana usoda.

Graška Magna je sicer po poročanju avstrijskih medijev minulo leto dobro preživela, a bo poslovni rezultat predvsem zaradi spomladanskega zaprtja nekaj nižji kot tisti v letu 2019. Ob tem so izpostavili prihodnost skupine v proizvodnji električnih vozil, saj že zdaj dobrih 40 odstotkov razvojnega dela opravijo v zvezi z njimi, poroča STA.