V preteklem tednu je skrivnostna škatla vzbujala zanimanje in spodbujala kreativnost in ustvarjalnost mimoidočih na Grajskem in Glavnem trgu v Mariboru, konec tedna pa se je preselila v Mestni park, kjer je bila tudi razkrita vsebina škatle.
"Škatlo smo najprej postavili in predstavili tam, kjer smo doma. Mariborčani nas niso razočarali – prejeli smo veliko sporočil v našem nabiralniku in z njimi bomo nadaljevali zgodbo "Končno doma". V škatli se je skrivala XL Marles Jenga, ki sedaj krasi Art Kamp," pojasnjuje Nika Bratović, vodja marketinga in komunikacij pri Marlesu.
[[image_1_article_67450]]
Marles Jenga iz lesenih ostankov hiš
Marles Jenga je narejena iz lesenih ostankov hiš, ki jih Marles sicer reciklira. Pod vodstvom Art Kampa do 29. junija potekajo tudi delavnice iz Marlesovega lesa, udeleženci pa se lahko tudi pomerijo v igri Jenga. "Nam je dom več kot le štiri stene; je vsak trenutek z družino, igra in sprostitev. Zato poskušamo z inovativnimi pristopi ozavestiti ljudi o prednostih našega osnovnega gradnika – lesa, ki z igro ustvari nepozaben trenutek, znotraj doma pa udobje in varno bivanje. Opozarjamo na trajnostni pristop gradnje in prednosti montažne gradnje. Z veseljem podpiram lokalno skupnost, ji ponudimo nove rešitve, prostor za 'čečkanje' in igro," še dodaja Nika Bratović.
"Odločitev za oblikovanje škatle je bila preprosta – želeli smo oblikovati nekaj, kar bi pritegnilo pozornost mimoidočih in jih spodbudilo k odgovoru na vprašanje 'kaj zanje pomeni dom'. Hkrati pa smo vsebino škatle ohranili kot skrivnost do začetka Art kampa, kjer smo predstavili igro XL Marles Jengo. S kampanjo smo želeli izpostaviti ključne vrednote podjetja, trajnost, odličnost in zeleno-vativnost, ki se odražajo tako v oblikovani igri kot tudi naših hišah," pove Elena Osrajnik, grafična oblikovalka pri Marlesu.
[[image_2_article_67450]]