Po prvi letošnji dirki v Katarju se vztrajnostni avtomobilisti tokrat mudijo na drugi dirki letošnjega svetovnega prvenstva, imenovanega FIA WEC v Imoli. Med nastopajočimi letos najdemo številna znana imena iz sveta Formule 1, kot je naprimer Mick Schumacher, sin legendarnega Michalea Schumacherja, ki letos dirka za ekipo Alpine, Jenson Button, ki vozi za moštvo Cadillac, japonec Kamui Kobayashi za volanom Toyote in poljak Robert Kubica, ki letos brani barve Ferrarija.
Prisotno je tudi slovensko moštvo Mapetrol Lema racing
V Imoli pa je ta vikend zagotovo največ navijačev od jutra do večera zbranih pred garažo belgijske ekipe WRT BMW, za katero v razredu GT3 nastopa devetkratni motociklistični prvak Valentino Rossi, ki je bil na današnjih kvalifikacijah v tekmovalnem razredu GT3 najhitrejši in s tem osvojil najboljši štartni položaj. Legendarni »The Doctor«, ki je v tem prvenstvu nastopal že lani in ob tem večkrat stal na zmagovalnih stopničkah, tudi tokrat ne skriva apetitov po zmagi na 6 ur dolgi dirki, ki je za dirkače razreda GT3 in voznike športnih prototipov »Hypercars« na sporedu jutri.
Na znamenitem dirkališču imenovanem po Enzu in Dinu Ferrariju v Imoli, kjer se je leta 1994 smrtno ponesrečil brazilski dirkač Ayrton Senna, pa je letos prisotno tudi slovensko moštvo Mapetrol Lema racing, ki tokrat nastopa v razredu GT4 z dvema dirkalnikoma Mercedes AMG GT4. Za moštvo tokrat vozita dva mlada slovenska dirkača 16-letni Kyam Potež, ki je na dopoldanskih kvalifikacijah zasedel odlično drugo mesto in pa 17-letni Mark Kastelic, ki je bil v svojem tekmovalnem razredu najhitrejši.
Oba dirkača sta stala na stopničkah
Kljub temu, da sta bila oba slovenca hitrejša od konkurence v razredu GT4 pa sta današnjo dirko vseeno začela s 5. in 8. štartnega mesta, saj dirkači v razredu GT4 nastopajo skupaj z hitrejšimi dirkalniki razreda GT SS. Tudi po končani dirki danes so v slovenskem moštvu imeli še kako velik razlog za veselje. Oba dirkača sta na koncu stala na stopničkah in italijanski ljubitelji avto športa so poslušali Zdravljico, ki je donela z zmagovalnega balkona. Mark Kastelic je namreč zmagal v razredu GT4, Kyam Potež pa je še dodal svoje k sanjskemu uspehu slovencev in v svojem razredu zaključil na drugem mestu. Oba slovenska dirkača sta tako v Imoli stala na zmagovalnem balkonu.
[[image_1_article_76484]]
Mark Kastelic, Mapetrol Lema racing (Mercedes AMG GT), zmagovalec dirke razreda GT4: »Zmage sem izjemno vesel, čeprav moram priznati, da dirka izza volana ni bila najbolj zanimiva. Težko je dirkati v konkurenci z drugim tekmovalnim razredom in proti precej hitrejšim avtomobilom, a to je pač dirkanje na vztrajnostnih dirkah, kjer več različnih dirkalnikov pelje eno samo dirko. Ko sem imel opravka z dirkači v močnejšem tekmovalnem razredu sem jih enostavno spustil mimo, saj nisem želel tvegati kakšne drame ali dotika. Poudariti moram, da sem zmage izjemno vesel, saj smo med postankom dobili še 5 sekund kazenskega pribitka, a sem z dobro vožnjo uspel nadoknaditi tudi v drugi polovici dirke. No, po drugi strani pa je potrebno tudi prinzati, da smo imeli nekaj sreče ob postanku saj sem ob prvi možni variantni zapeljal v boks in to ravno takrat, ko se je na stezi zgodila nesreča in je bila razobešena rumena zastava. Tako nam je šel časovni razpored dogodkov tokrat precej na roko. Občutki ob zmagi so vedno odlični in Imolo zapuščamo zadovoljni, seveda pa si podobnih predstav želimo tudi v nadaljevanju letošnjega leta. Naslednja je dirka za evropsko prvenstvo v Zandvoortu na Nizozemskem. Za konec se enostavno moram zahvaliti še mojemu moštvu Mapetrol Lema racing. Včeraj nisem imel najboljšega občutka z mojim dirkalnim Mercedesom in fantje so zvečer razdrli avto in ugotovili, da bo sklopka potrebna menjave. Takoj so se lotili dela in delali celo noč. Ob štirih zjutraj je bil avto nared in danes sem imel v rokah fantastičen dirkalnik. Brez mojih mehanikov danes tudi zmage ne bi bilo, zato današno zmago posvečan njim.«
Kyam Potež, Mapetrol Lema racing (Mercedes AMG GT), drugo mesto v razredu GT4: »Težka dirka je za nami. Dobro sem štartal, potem pa sem storil drobno napako in že v sredini prvega kroga me je v 180 stopinjskem ovinku prehitel precej bolj izkušeni dirkač, italijan Lasagni, ki sedi v enakem dirkalniku kot je moj. Kaj kmalu sem doživel še en napad konkurenta za menoj, ki sedi v hitrem Lotusovem dirkalniku, a ta napad sem uspešno odbil in nato zbral svoje misli. Ocenjujem, da sem uspešno odpeljal do konca in planiral morda poizkusiti priti še mesto višje v generalni razvrstitvi, a se je nekaj krogov pred koncem dirke Lasagni zaletel v zid in za celotno stezo je bila zato razobešena rumena zastava. Do konca tako ni bilo mogoče storiti več dosti saj je enostavno zmanjkalo časa. Vsekakor gre za izjemen uspeh našega moštva in rezultata sem izjemno vesel.«