Otroci so naše največje bogastvo, zato so se nezgodnega zavarovanja otrok in šolske mladine v Zavarovalnici Sava letos lotili malce drugače – tako, da najmlajšim skupaj s podjetjem Jolly otroštvo naredijo še bolj pisano. Skozi kampanjo so z izdelki Jolly nagradili 536 otrok in v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine osrečili tudi otroke v stiski, katerih otroštvo ni vedno pisano in veselo. Od vsakega sklenjenega zavarovanja v sklopu kampanje je del sredstev Zavarovalnica Sava namreč donirala v sklad Dedka Mraza, kamor je za prav tako vrednost v obliki svojih izdelkov doniral tudi Jolly.
V Zavarovalnici Sava in Jolly je družbena odgovornost eden ključnih strateških stebrov delovanja
Direktorica Službe za marketing in odnose z javnostmi v Zavarovalnici Sava Špela Kregar pravi, da je “v Zavarovalnici Sava področje trajnostnega razvoja in družbene odgovornosti eden od ključnih strateških stebrov delovanja. Zavedamo se, da je vračanje v okolje naš privilegij, ki ga udejanjamo vedno, ko prepoznamo potrebe. Vlagamo v šport, razvoj talentov, kulturo, preventivo in še mnoge druge dejavnosti, a skrb za depriviligirane ima v naših srcih prav posebno mesto.”
Direktor marketinga in komunikacij v podjetju Aero-Jolly Nejc Slokan pravi, da se “otroci z barvicami izražajo, raziskujejo svet okoli sebe in razvijajo svoje talente. Zato se zavedamo, kako pomembno je, da imajo vsi otroci enake možnosti za razvoj teh spretnosti, ne glede na okolje, iz katerega izhajajo.” “Naša zaveza je, da barvic, ki ne izpolnjujejo naših visokih standardov, ne zavržemo, temveč jih podarimo otrokom iz socialno šibkejših okolij. S tem želimo širiti veselje do risanja in omogočiti vsem otrokom enak dostop do orodij, ki spodbujajo njihov ustvarjalni izraz,” dodaja Slokan.
Zbrana sredstva namenjena za izvedbo prireditev Obisk dedka Mraza ZPMS
“Praznični december je že skoraj pred vrati, zato bomo donacijo namenili socialno-humanitarnemu skladu Dedek Mraz,” sporoča Anja Vogrič iz ZPMS. “Sredstva bodo namenjena za izvedbo prireditev Obisk dedka Mraza, ki jih organizirajo naše članice, barvice Jolly pa bo dobri mož razdelil otrokom iz manj spodbudnih okolij. Barvice Jolly vedno razveselijo, če jih podari dedek Mraz pa je nasmeh na otroških obrazih še toliko večji. Na Zvezi prijateljev mladine Slovenije smo prepričani, da moramo v decembrskem času vsem otrokom zagotoviti pravljično doživljanje prazničnih novoletnih daril,” dodaja Breda Krašna, generalna sekretarka ZPMS.
Širšo javnost pa sta podjetji nagovarjali tudi z aktivacijo Vse barve odraščanja in tako spodbujali otroško kreativnost in domišljijo. V njej so s svojimi risbicami lahko sodelovali vsi otroci. Izmed najboljših deset po številu glasov je strokovna žirija, v kateri so sodelovali znana ilustratorka Hana Stupica, predstavnik podjetja Jolly Nejc Slokan in predstavnica Zavarovalnice Sava Petra Rostohar, izbrala najboljše tri. Vsem kreativnim nagrajencem, še posebej petletnemu Davidu, ki se je podelitve tudi udeležil, iskreno čestitajo.
Unikatnost in neobremenjenost
Hana Stupica, ki jo vsi poznamo po mnogih čudovitih ilustracijah, je dodala: “Barve so izjemno pomemben del otroškega spoznavanja sveta, risanje in barvanje pa otrokom prinašata številne koristne prednosti vse od motoričnih do razvoja boljših mentalnih sposobnosti. Težko se je bilo odločiti le med desetimi najboljšimi, saj je prispelo veliko kakovostnih del.« In kako stroga je bila? Kreativnost otroka je bila ključno merilo, pravi, in dodaja, da ji je bilo pomembno tudi, da ne gre za »šablonsko risbo« ali preslikavanje. Bila je pozorna na to, da starš ni pomagal, saj je, kot pravi, »otroška črta ekspresivna, odrasla pa bolj ravna«. In prav to unikatnost je bilo videti pri Davidovi risbi, neobremenjenost, kot ji pravi Hana. Kot otrok je tudi ona sodelovala v likovnem nagradnem natečaju, ki se ga spominja še danes: “Dobila sem glavno nagrado, ki sem jo podelila s sošolci, saj sem mislila, da jo bodo naslednji dan dobili tudi oni.”