Petkova Zlata noč je zaključila 33. SOF – Slovenski oglaševalski festival, ki v portoroškem Avditoriju že vrsto let zbira oglaševalce, strokovnjake za marketing, kreativce, zaposlene v medijih in vse, ki na tak ali drugačen način krojijo slovenski oglaševalski prostor.
[[image_1_article_67015]]
Letos se je festivala udeležilo 1300 ljudi, ki so imeli priložnost prisluhniti številnim poznanim imenom oglaševalskega in kreativnega sveta ter si v živo ogledati vrhunec SOF-a, Zlato noč s podelitvami nagrad.
Kot agencija leta je slavila Futura DDB, najuspešnejša znamka leta pa je postala Poli. Kampanje v sklopu 50. obletnice Poli, za katerimi stoji prav letošnja zmagovalna agencija, so namreč pometle s konkurenco in agenciji prinesle številne nagrade, Perutnini Ptuj pa znamko leta.
Pa ostali nagrajenci?
Priznanje za najboljšo produkcijsko hišo filmskih oglasov so podelili Diskont films, najboljši produkcijski hiši radijskih in zvočnih oglasov pa sta postali Black Lime in Radio Slovenija.
Naziv oglaševalska osebnost leta je prejel direktor blagovne znamke in komuniciranja v NLB skupini Andrej Krajner, oglaševalec leta 2023 pa je postalo podjetje A1 Slovenija. Na tekmovanje Young Lions v Cannes bosta potovali Ivona Repše in Lučka Fabijan iz agencije DROM agency, zmagovalki natečaja za Mlade kreativce.