V Nemčiji vedno več prodajalcev goriva zaračunava uporabo zraka za polnjenje gum. Storitev, ki je bila prej desetletja za voznike na njihovih črpalkah brezplačna, zdaj stane en evro. To prakso je Shell začel že leta 2011, zdaj pa je tega vedno več, podobno je tudi na bencinskih servisih v Veliki Britaniji, kjer so postavili nove plačilne avtomate za polnjenje pnevmatik in tudi pripomočke za čiščenje vetrobranskih stekel. Tako Shell kot drugi naftni velikan ExxonMobil sta upravičenost zaračunavanja naprav za tlak v pnevmatikah našla v naložbah v nove naprave, navaja Žurnal24.
Če bi tlak preverjali tako pogosto, kot bi morali, se strošek kar pozna
Ob tem portal opominja, da naj bi tlak v pnevmatikah preverili vsaj dvakrat mesečno, če ima povprečno gospodinjstvo dva avtomobila, je to skoraj 100 evrov na leto. Res pa je, da v praksi le malokdo preverja tlak tako pogosto.
Seveda se postavlja vprašanje, ali je prav ali pametno zaračunavati nadzor tlaka v pnevmatikah in napolnjenosti pnevmatik, če vemo, da je ustrezen tlak v pnevmatikah eden bistvenih varnostnih elementov vožnje. Že pol bara premalo spremeni vozne lastnosti avtomobila. Poveča se na primer zavorna razdalja, poslabša pa se tudi vožnja v ovinkih. Obstaja tudi nevarnost, da se pnevmatika pri velikih hitrostih splošči.