Južnokorejski Hyundai tudi na slovenskih cestah pošilja v boj za kupce četrto različico lansko leto novega modela i30. Poleg petvratne kombilimuzine, kombija in športnega i30N zdaj prihaja še petvratni kupe z oznako Fastback. Ob elegantno speljani in tri centimetre nižji kupejevski strehi in navidezno limuzinsko oblikovanem (padajočem) zadku, se 4,45 metra dolgi novinec izkazuje predvsem s prostornim prtljažnikom, ki v osnovi sprejme 450 litrov prtljage, z zlaganjem zadnje sedežne klopi pa se njegova prostornina poveča na razkošnih 1351 litrov. Fastback je za pol centimetra bližje tlom in ima nekoliko čvrstejše podvozje kot kombilimuzina in kombi, kar pripomore k boljši vozni dinamiki in vodljivosti.

Polega šeststopenjskega ročnega menjalnika, na voljo tudi sedemstopenjski dvosklopčni samodejni menjalnik

Novincu sta namenjena samo dva prisilno polnjena bencinska motorja.  Osnovni je 1,0-litrski trivaljnik, ki razvije 88 kilovatov (120 KM), njegov močnejši štirivaljni sorodnik pa ob 1,4-litrski gibni prostornini iz sebe iztisne 103 kilovate (140 KM). Polega šeststopenjskega ročnega menjalnika, je v kombinaciji z močnejšim pogonskim strojem na voljo tudi sedemstopenjski dvosklopčni samodejni menjalnik. Dizelskega motorja, za katerega se pri ostalih i30 odloči manj kot tretjina slovenskih kupcev, pri Fastbacku ne bo, delež tistih, ki se bodo odločili za to karoserijsko različico, pa bo znašal okoli 15 odstotkov.  Avtomobil s solidno serijsko varnostno opremo, ki vključuje tudi opozorilo na trk in zaviranje v sili, s šibkejšim motorjem in osnovno opremo stane 15.900 evrov, najbolje založena različica z močnejšim motorjem pa je naprodaj za 21.890 evrov.