Pred jutrišnjo sejo mestnega sveta, je mariborski župan Andrej Fištravec, z podžupanjo Mestne občine Maribor Jelko Černivec in v.d. direktorjem Mestne uprave Bojanom  Babičem, danes predstavil intenzivno delo na področju dodatnih prilivov v proračun. Kot je povedal Fištavec, je osnovni cilj, da se proračun pripravi v višini prilivov zaključnega računa iz leta 2013, ki so znašali približno 95 milijonov evrov. »Proračun se bo obravnaval na februarski seji mestnega sveta, izhodišča pa bomo predstavili naslednji teden,« je dejal Fištravec.
Policisti bodo morali parkirišča plačevati
Kot so povedali na jutranjem druženju ob kavi, je Mestni občini Maribor uspelo najti približno 5 milijonov evrov. Ti dodatni prihodki so predvideni predvsem na podlagi izboljšanja in osvežitve podatkov evidenc nepremičnin na področju Maribora. Prav tako bodo sredstva pridobili z odprodajo nepremičnin, s prihranki ter predvidenimi dobički javnih podjetij in z zaračunavanjem komunalnih in drugih storitev državnim ustanovam, ki delujejo na področju Maribora. Kot primer je Fištravec izpostavil policiste, ki imajo mnogo takšnih parkirišč. »Če bi se ustanovil DATA center na Teznu, bi lahko Mestna občina Maribor prodala 6 hektarjev zemlje in pridobila vsaj 1 milijon,« pravi Fištravec in dodaja, da so se konkretno zmenili za prodajo ene parcele, za 700.000 evrov.

Kot še dodaja Fištravec se projekt »Tovarna baterij« dobro razvija, kot je izvedel. A kot kaže, vseeno ne dovolj hitro. »Veste kako je z datumi, župan jih rad govori, življenje pa se dostikrat norčuje iz župana,« je še dejal Fištravec.
Pri racionalizaciji stroškov se bodo zgledovali po Murski Soboti
Kot je povedal Babič, pa bodo varčevali tudi pri sebi in namreč z racionalizacijo stroškov delovanja mestne uprave. »Situacija ni dobra, ogromno lahko storimo s proaktivnostjo,« je dejal. Zgledovali bi se naj po programu reorganizacije, ki je bila leta 2005 izpeljana v Murski Soboti, predlog pa bo pripravil dr. Brezovar, ki bo preučil situacijo v Mariboru. Kot dodaja Babič, bodo reorganizacijo obravnavali na marčevski seji mestnega sveta. V okviru reorganizacije Mestne občine Maribor bodo zmanjšali tudi materialne stroške dela mestne uprave in pripravili predlog za optimizacijo, ki vključuje tudi združevanje nekaterih proračunskih porabnikov, med katerimi so skladi, zavodi in agencije, ki jih je ustanovila Mestna občina Maribor. Kot še dodaja Fištravec, racionalizacija dela na področju materialnih stroškov dela mestne občine že poteka in kaže prve učinke.
Centralno naročanje hrane in energentov v vrtcih, šolah
Černivčeva je dejala, da se bodo izvajali ukrepi za racionalizacijo stroškov tudi na področju vzgoje in izobraževanja. Na tem področju predstavljajo največji strošek plače zaposlenih, a v to ni mogoče posegati. Dodaja, da so prihranki možni predvsem pri materialnih stroških. Černivčeva je dejala, da pogovori z ravnatelji vrtcev in šol še potekajo in da bosta z županom kmalu obiskala vse. Povedala je, da bodo predvidoma stroške zmanjšali z združevanjem nabav živil in energentov. »Sedaj namreč vsaka šola in vrtec naroča hrano in energente posebej,lahko pa bi se ta naročila združila v centralno naročanje in tako zmanjšala stroške,« je dejala Černivčeva.