Simona Mandl, center managerka Europarka, je povedala, da njihova glavna skrb ostaja varnost njihovih obiskovalcev in zaposlenih.

Tudi največje nakupovalno središče v Mariboru se je moralo ob svojem dvajsetem jubileju prilagoditi razmeram, ki so nas prizadele zaradi novega koronavirusa. Simona Mandl, center managerka Europarka, je povedala, da njihova glavna skrb ostaja varnost njihovih obiskovalcev in zaposlenih. S center managerko smo v spodnjem intervjuju med drugim govorili tudi o najnovejših izzivih in načrtih nakupovalnega središča Europark v prihodnje. V Europarku so bili zaradi epidemije primorani tradicionalno jesensko modno revijo preselili na splet, kjer so pripravili virtualen teden mode.

Letošnje jubilejno leto je zaznamovala epidemija, ki je otežila poslovanje trgovcem in gostincem, prireditvenim centrom, kar Europark nedvomno združuje na enem mestu. Kako ste se prilagodili razmeram letos in kako ste pripravljeni za nove valove epidemije?

Letošnje leto je v tem pogledu res nekaj posebnega. Čakal nas je popolnoma nov izziv, s katerim pa smo se s skupnimi močmi uspešno spopadli. Z velikim trudom zaposlenih, shop partnerjev in njihovih zaposlenih se vsakodnevno spopadamo s to nenavadno situacijo. Sicer pa že ves čas dosledno sledimo vsem priporočilom pristojnih institucij.

Še pred uradno razglasitvijo epidemije sredi marca smo sprejeli številne varnostne ukrepe, ki smo jih po ponovnem odprtju maja še ustrezno nadgradili. Spomladanska izkušnja nas je veliko naučila, tako da naša glavna skrb ostaja varnost naših obiskovalcev in naših zaposlenih. Ves čas si prizadevamo, da bi obiskovalcem omogočili varno in brezskrbno nakupovanje. Želimo si, da se v našem nakupovalnem središču vsi počutijo varno, zato bomo še naprej vestno spoštovali vse sprejete ukrepe in regulative.

“Z velikim trudom zaposlenih, shop partnerjev in njihovih zaposlenih se vsakodnevno spopadamo s to nenavadno situacijo. Sicer pa že ves čas dosledno sledimo vsem priporočilom pristojnih institucij.”

Načrte nadaljnjega razvoja vašega centra je verjetno upočasnila epidemija oz. njene posledice na poslovanje. Kakšne načrte vseeno imate glede širitve, obogatitve ponudbe Europarka?

V Europarku si vedno prizadevamo, da bi svojim obiskovalcem ponudili najboljšo možno nakupovalno izkušnjo. Našo ponudbo nenehno posodobljamo in prilagajamo željam ter potrebam obiskovalcev. V tem pogledu se ni letos nič spremenilo. Še naprej sledimo najaktualnejšim svetovnim trendom in se trudimo, da bi našim obiskovalcem ponudili kar se da privlačne vsebine.

Kot vsako leto smo rojstni dan praznovali skupaj z obiskovalci. Sicer je bilo letošnje praznovanje malo drugačno, ampak mislim, da smo jih s številnimi pozornostmi in rojstnodnevnimi popusti lepo presenetili. Tudi virtualni teden mode, ki smo ga konec septembra pripravili namesto tradicionalne Europarkove jesenske modne revije, je bil med našimi obiskovalci zelo dobro sprejet, zanimanje za sodelovanje je bilo res veliko. Seveda imamo še veliko raznovrstnih načrtov, bo pa vse odvisno od situacije v prihajajočih mesecih. Naša prioriteta ostaja to, da še naprej razveseljujemo obiskovalce z bogato ponudbo in z zanimivimi vsebinami.

Letos Europark praznuje 20 let uspešnega poslovanja. Kakšni so bili načrti ob izgradnji leta 2000 in koliko ste dosegli, presegli takratno vizijo?

Europark je bil ob otvoritvi, avgusta 2000, največje in najsodobnejše nakupovalno središče v Sloveniji. Vizija je bila jasna – obiskovalcem ponuditi najbolj aktualne svetovne trende na enem mestu, kar je bila novost v naši regiji. Da je bila začrtana strategija pravilna, dokazuje dejstvo, da je število obiskovalcev od otvoritve naprej nenehno naraščalo. Naslednji logičen korak je bila razširitev in prenova nakupovalnega središča.

V vseh teh letih je Europark obiskalo več kot 127 milijonov obiskovalcev.

Od avgusta 2007, se tako Europark razteza kar na 40.000 kvadratnih metrov prodajnih površin, na katerih obiskovalci najdejo 120 prodajaln in lokalov. Ponosni smo, da smo po 20 letih delovanja največje in najbolj priljubljeno nakupovalno središče v širši regiji, ki ga je v vseh teh letih obiskalo več kot 127 milijonov obiskovalcev. Zagotovo je to lep uspeh in priznanje za vse, ki smo kakor koli vključeni v to zgodbo. Seveda so za to v veliki meri zaslužni tudi vsi zaposleni in naši shop partnerji.

Kako ste zadovoljni s prometno ureditvijo ob centru, kakšne predloge imate za občino? Tudi glede na to, da se v vaši neposredni bližini gradi nov trgovski center, kar bo dodatno obremenilo prometnice na tej lokaciji.

Najpomembnejše je, da prometna ureditev omogoča nemoten pretok vozil in da ne prihaja do večjih zastojev. Želimo si, da bo tudi v prihodnje, ko bo zgrajen nov trgovski center, prometna ureditev ostala dobro pretočna in da ne bi prihajalo do posebnih zapletov. Seveda se bomo  ̶  kot vselej doslej  ̶  z vsemi vpletenimi stranmi dogovorili o ustreznih prometnih rešitvah, ki bodo sprejemljive za vse.

Večkrat se daje vtis, da npr. v Celju ali Ljubljani imajo podobni centri na izbiro več blagovnih znamk, da v Maribor k vam prihajajo z zamudo. Bo v kratkem ali je načrtovan prihod kakšne nove blagovne znamke v Europark?

Nove blagovne znamke se ponavadi najprej preizkusijo na večjem tržišču, kmalu zatem pa pridejo tudi na druga tržišča. Včasih pa se zgodi ravno obratno, in sicer smo že imeli primere, ko smo v Europarku kot prvi v državi pozdravili prihod nove blagovne znamke. Kar se tega tiče, torej ni pravila, vse je odvisno od situacije.

Menim, da imamo v Europarku res bogato ponudbo najrazličnejših svetovno priznanih blagovnih znamk, ki jih ni mogoče najti nikjer drugje v širši regiji. K nam se radi vračajo tudi obiskovalci iz tujine, predvsem iz Avstrije, kar pomeni, da pri nas najdejo neko dodano vrednost. Z raziskavami trga želimo prisluhniti željam naših obiskovalcev, da lahko potem v Europark pripeljemo tiste trende, ki si jih obiskovalci najbolj želijo in potrebujejo. Ves čas aktivno spremljamo trende v svetu in zagotovo bomo kmalu naznanili prihod še kakšne blagovne znamke. Obenem tudi že obstoječe znamke in prodajalne nenehno posodabljajo svojo ponudbo, tako da sem prepričana, da lahko pri nas vsakdo najde kak nov kos za svojo garderobo.

Lani ste prenovili samopostrežno restavracijo, kako ste sicer zadovoljni z obiskom gostinskih ponudnikov. So v načrtih kakšne spremembe? Obiskovalci mogoče pogrešajo še kakšno bolj vegeterijansko restavracijo z zdravo prehrano.

Tudi kar se tiče gostinske ponudbe, se vedno prilagajamo željam naših obiskovalcev in vpeljujemo kulinarične trende, ki si jih želijo. V bogat nabor mednarodnih kuhinj smo decembra 2019 dodali še gostinski lokal Chuty’s, ki ponuja avtentično azijsko hrano in kjer obiskovalci lahko začutijo pravi azijski utrip. Tudi v preostalih lokalih gostinskega kotička obiskovalci najdejo res pestro izbiro svetovne kulinarike, ki jo dopolnjuje raznovrstna ponudba jedi v samopostrežni restavraciji Interspar. V naši raznoliki gostinski ponudbi ne manjka niti zdravih, polnovrednih jedi, tako da sem prepričana, da lahko vsakdo najde kaj po svojem okusu. Bomo pa seveda tudi v prihodnje našo kulinarično ponudbo nadgrajevali v skladu z željami naših obiskovalcev in jih razvajali z raznimi gurmanskimi dobrotami.