Potem ko je minuli petek, 23. januarja, Nova KBM hitro zaznala in uspešno omejila poskus spletne goljufije – phishinga, banka sporoča, da danes, 26. januarja, zaznava nove primere pošiljanja zavajajočih sporočil prek e-pošte, ki pozivajo k nadgrajeni prijavi v lažno spletno banko Bank@Net s PIN in enkratnim geslom, ki ga generira uporabnikov varnostni ključek. Namen tovrstnih sporočil je prepričati prejemnika sporočila, da izbere priloženo (ponarejeno) povezavo, ki služi nelegalni pridobitvi uporabniških podatkov, ki vodijo k poskusu zlorabe in odtujitve finančnih sredstev tistega, ki takemu sporočilu nasede.
Uporabnike spletne banke Nova KBM o pojavu lažnega elektronskega sporočila že obvešča. Če dobijo takšno elektronsko pošto, v Novi KBM uporabnikom svetujejo, naj ne odpirajo povezave oz. se v nobenem primeru prek nje ne prijavljajo v ponarejeno spletno banko, saj gre za poskus zlorabe oziroma goljufije.
V spletno banko Bank@Net naj se uporabniki prijavljajo izključno prek spletne strani Nove KBM www.nkbm.si. Če so se uporabniki kljub temu prijavili v tako ponarejeno spletno banko, naj o tem obvestijo Novo KBM na elektronski naslov [email protected].
Stranke naj pred potrjevanjem vedno pregledajo spisek plačil, ki jih potrjujejo, saj so med njimi lahko tudi ponarejena plačila. Ponarejena sporočila naj nemudoma izbrišejo.
Več informacij je uporabnikom Bank@Neta na voljo na http://www.nkbm.si, po e-pošti: [email protected], Skypu: NovaKBM.Bankanet in po telefonu 02 229 27 60.