Glede na pritožbe krajanov, je največji komunalni problem v mestni četrti Tezno prav glavna – Ptujska cesta oz. njena neurejena prometna signalizacija. Interval za prečkanje celotnega cestišča je dolg samo okoli 4 sekunde. Takšen kratek čas je problem predvsem za starejše občane, mamice z otroki ter gibalno ovirane osebe. Janja, ena izmed naključnih mimoidočih, ki je študentka šole v bližini, nam je povedala: »Res je, čas za prečkanje ceste je prekratek. Kljub temu, da sem sama hitra, le stežka prečkam cesto med tem, ko gori zelena luč za pešce.«
“Ena izmed najbolj perečih prometno-varnostnih situacij, so ravno kratki intervali na prehodih za pešce v vseh križiščih. Le-ti predstavljajo veliko nevarnost pri prečkanju štiripasovnice. Cestišča ne uspeš prečkati niti s kolesom ali v teku.”
Bivši predsednik MČ Tezno, Uroš Grbič, kateremu je funkcija prenehala veljati 12. oktobra, nam je dejal: »V MČ Tezno že več let opozarjamo na prometno problematiko na Teznem, še posebej na nevarno mesto vpadnico, Ptujsko cesto. Ena izmed najbolj perečih prometno-varnostnih situacij, so ravno kratki intervali na prehodih za pešce v vseh križiščih. Le-ti predstavljajo veliko nevarnost pri prečkanju štiripasovnice. Cestišča ne uspeš prečkati niti s kolesom ali v teku.« Na MČ so se obrnili tudi na odgovorne – Direkcijo RS za ceste, a ti naj bi zatrjevali, da je ureditev skladna s cestno prometno zakonodajo. Na MČ predlagajo podaljšanje intervala.
Na Direkciji Republike Slovenije za ceste trdijo, naj bi bil za pešce upoštevan dovolj dolg varovalni čas
O prej omenjeni problematiki smo povprašali tudi na Direkciji Republike Slovenije za ceste: »Na glavni cesti G1-1 odseka št. 0246 in 0746 (Ptujska cesta), je urejenih 6 semaforiziranih križišč, ki delujejo prometno odvisno in medsebojno koordinirano. Program je optimiziran tako, da je na glavni prometni smeri vzpostavljen t.i. zeleni val.«  Zeleni val je za pešce, ki prečkajo državno cesto in je vzpostavljen na dveh križiščih, z Dogoško ter Ukrajinsko cesto, dolg le 4 sekunde. Na Direkciji RS za ceste so še dejali, da naj bi, ne glede na relativno kratek zeleni čas za pešce, bil v obeh semaforiziranih križiščih upoštevan dovolj dolg vmesni oziroma varovalni čas, ki pešcu pri zeleni luči omogoča varno prečkanje ceste, še preden se vozilom na glavni smeri prižge zelena luč.