Z željo po prepoznavanju in spodbujanju izjemnih pedagoških dosežkov visokošolskih učiteljic, učiteljev in visokošolskih sodelavk, sodelavcev, so s študijskim letom 2023/24 na Univerzi v Mariboru uvedli Nagrado Univerze v Mariboru za pedagoško odličnost.

[[image_1_article_70771]]

Na Rektoratu Univerze v Mariboru je potekala prva podelitev Nagrade Univerze v Mariboru za pedagoško odličnost, ki se podeljuje v dveh kategorijah (1. za visokošolske učiteljice, učitelje in 2. za visokošolske sodelavke, sodelavce) in na dveh področjih (1. naravoslovje, tehnika, zdravstvo in kmetijstvo in 2. družboslovje in humanistika). 

[[image_2_article_70771]]

V študijskem letu 2023/24 so študente in študentski svet fakultete (predlagatelji nominirancev) najbolj prepričali štirje nagrajenci, in sicer:

  • izr. prof. dr. Katja Košir s Filozofske fakultete UM z učno enoto Didaktika psihologije, 
  • prof. dr. Barbara Bradač Hojnik z Ekonomsko-poslovne fakultete UM z učno enoto Korporacijsko podjetništvo, 
  • izr. prof. dr. Sašo Karakatič s Fakultete za elektrotehniko, računalništvo in informatiko UM z učno enoto Informatika v medijih in 
  • asist. Eva Veler s Fakultete za naravoslovje in matematiko UM z učno enoto Fiziologija živali.

[[image_3_article_70771]]

[[image_4_article_70771]]

[[image_5_article_70771]]

[[image_6_article_70771]]

Na slovesnem dogodku sta nagrajence nagovorila rektor Univerze v Mariboru, prof. dr. Zdravko Kačič, in prorektorica za študijsko dejavnost Univerze v Mariboru, prof. dr. Mihaela Koletnik. V svojih nagovorih sta poudarila pomen učiteljskega poklica, ki s spodbujanjem radovednosti in ustvarjalnosti neposredno soustvarja poti novih generacij do znanja in uspeha. Rektor UM je nagrajence opisal kot ambasadorje, ki »s svojim delom presegajo tradicionalne okvirje poučevanja, v učni proces vnašajo nove pristope, ustvarjajo izzive za študente in prebujajo radovednost, ki je ključna za iskanje odgovorov na vprašanja, na katera svet okoli nas še ni odgovoril.«

Udeleženci dogodka so imeli priložnost prisluhniti tudi nagrajencem, ki so poleg odličnosti v poučevanju imeli skupno tudi dojemanje svojega dela kot poslanstva.