V Ljudskem vrtu so danes ob začetku dobrodelne akcije "Zasluženo odsluženo" predstavili zbirateljsko kolekcijo oblačil, ustvarjeno iz ikoničnih nogometnih dresov. Drese so darovale največje legende mariborskega kluba, za njihovo preobrazbo pa je, po idejni zasnovi agencije Aritmija, poskrbel priznani slovenski oblikovalec David Hojnik.
[[image_1_article_64879]]
»Super ideja je zrasla iz sodelujočih, iz naših fantov v klubu, da se uporabijo dresi bivših igralcev NK Maribora, ki imajo največjo emocionalno noto, torej tisti v katerih so igralci dejansko igrali. Izredno sem ponosen na te krasne izdelke. Upam, da se bo čim več ljudi odločilo, da bo te izdelke tudi kupilo,« je v Ljudskem vrtu uvodoma dejal poslovni direktor kluba Bojan Ban in dodal, da s takšnimi projekti vračajo tudi v nogometno okolje, iz katerega črpajo sedanje in bodoče nogometaše. »S tem smo sklenili krog. Izkupiček bo namreč namenjen nakupu nogometnih žog, ki jih bomo podarili okoliškim klubom in tako še dodatno pripomogli k razvoju mladih nogometašev,« je dodal.
Dobrodelna sredstva se bodo zbirala po tem ključu:
Cena majice: 29,90 (donacija: 20 evrov)
Cena hoodija: 44,90 (donacija: 30 evrov)
Dobrodelna akcija sicer nadgrajuje in utrjuje uspešno sodelovanje med družbo Mastercard in Nogometnim klubom Maribor. »Povezovanje ljudi in ustvarjanje edinstvenih doživetij je zapisano v DNA družbe Mastercard. Med osrednjimi strastmi, ki smo jih prepoznali kot gonilno silo vsakega posameznika, ima šport pomembno mesto. Z nakupom izdelkov lahko prav vsak pripomore k razvoju bodočih nogometnih legend, v družbi Mastercard pa bomo ob plačilu s kartico Mastercard ta znesek še podvojili,« je dejal Aleš Petejan, direktor marketinga Mastercard Slovenija.
Vsak kos oblačila je unikaten
Ob zaključku najuspešnejših preteklih sezon so postali dresi Nogometnega kluba Maribor med navijači najbolj zaželen kos vijoličnega oblačila. Tega so se dobro zavedali v agenciji Aritmija, ko so pričeli s snovanjem akcije.
Vsak kos je unikaten in nosi etiketo z informacijami o zgodovini dresa ali njegovega lastnika. Iz enega dresa so izdelali okoli 15 majic ali puloverjev s kapuco. Skupno so jih doslej izdelali že 184, v nadaljevanju pa naj bi jih še več.
»S to mislijo smo ustvarili zbirateljsko kolekcijo oblačil, sestavljeno iz delčkov avtentičnih dresov, ki ne le da časti veličastne trenutke, ampak omogoča navijačem, da fizično občutijo delček zgodovine. Želeli smo tudi, da akcijo izpeljemo z vrhunskimi lokalnimi ustvarjalci, zato smo k sodelovanju povabili oblikovalca Davida Hojnika,” je povedal Goran Radinović, ustanovitelj in kreativni direktor Aritmije.
[[image_2_article_64879]]
Kot nam pojasni modni oblikovalec David Hojnik, ki je poskrbel za preobrazbo dresov, je te v roke dobil v celoti. »Kreativni proces ustvarjanja in izbire motiva za vsak določen detajl na teh novih kosih je bil prepuščen in zaupan meni, da je dejansko na vsakem kosu nekaj pristnega, vidnega, brez dodanih drugih detajlov,« je dejal in dodal, da svojega najljubšega kosa nima in da se bo ob obisku Vijol'čne bajte prepustil toku in ''klicu'' tistega, ki mu je usojen.
Igralci, ki so svoje drese darovali, že imajo svoje favorite
Z darovanimi dresi, med drugim so jih darovali Aleš Mertelj, Marcos Tavares, Aleš Mejač in številni drugi, so se nogometne legende zahavalile za večletno podporo s tribun. »To ni le dres, v njem je moj trud, moje življenje. Vsak, ki bo dobil ta dres, bo imel tudi del Marcosa Tavaresa. Jaz pa s tem, ko lahko podarim ta dres, vračam nazaj vse, kar sem dobil od navijačev,« je povedal nekdanji brazilski napadalec in hudomušno pripomnil, da ima svoj najljubši kos že ''rezerviran''.
»Seveda si tudi jaz želim imeti ta dres doma, ampak upam, da bomo sploh prišli na vrsto,« v smehu doda Aleš Mertelj. Po besedah Aleša Mejača so z veseljem pristopili k temu plemenitemu dejanju, s katerim Maribor »ponovno dokazuje, da je največja športna blagovna znamka v Sloveniji« ob tem pa tudi sam v smehu dejal: »Mastercard imam pri sebi, tako da ne vidim razlogov, da to danes ne bi bilo ''zrihtano''«.
Kolekcija bo na voljo v Vijol'čni bajti Mercator in Vijol'čni bajti Tyrševa, ekskluzivne drese pa lahko kupite tudi preko spleta.