Iz Nove KBM sporočajo, da spletni goljufi pošiljajo lažna sporočila v imenu Nove KBM, zato vsem uporabnikom svetujejo dodatno previdnost pri spletnem ali mobilnem poslovanju.

Prevara se začne s pošiljanjem e-pošte ali SMS-sporočila pod pretvezo Nove KBM:

– da je vaš račun ogrožen in da je bil zaklenjen ali
– da morate ponovno vnesti svojo novo sms kodo.

Primer SMS-a:

Po kliku na priloženo povezavo se odpre lažna spletna stran z obrazcem za prijavo v Bank@Net.

KAJ MORATE STORITI?

• ne klikate na sumljive povezave, poslane prek elektronskega ali SMS-sporočila
• ne vpisujete nobenih podatkov, kot so številke plačilnih kartic, PIN-i, CVC-kode ipd.
• sumljivo sporočilo izbrišete in nanj ne odgovarjate.

Če pa ste povezavo že odprli in:
• vnesli podatke za vstop v Bank@Net, prosimo, da preventivno zamenjate svoje geslo
• vnesli podatke svoje bančne kartice, vam svetujemo, da kartico preventivno blokirate.

Če ob prijavi v Bank@Net na telefon prejmete več SMS-kod za prijavo, gre za lažno spletno stran. Banka za prijavo vedno pošlje samo eno SMS-kodo, so še pojasnili na banki.

Če ste že potrdili kakšno zahtevo za plačilo za nalog, ki so ga vnesli goljufi, o tem banko nemudoma obvestite na elektronski naslov [email protected].

Kot so še sporočili iz banke, od vas nikoli ne bodo zahtevali, da vnesete prijavne podatke ali podatke o karticah v spletne povezave, poslane prek elektronskih ali SMS-sporočil. To je lahko prvi znak, da gre za prevaro, opozarjajo.