Pri proizvajalcu tovornjakov je ogroženih kar 360 delovnih mest, razpravlja se tudi o uvedbi skrajšanega delovnega časa.

Fotografija je simbolična.

Konec septembra bo v tovarni Automotive Steyr s proizvodne linije zapeljal zadnji MAN tovornjak. S tem bo zgodovina proizvodnje v Steyrju postala preteklost. Postopek prestrukturiranja podjetja, ki ga že dve leti vodi investitor Siegfried Wolf, pa ne poteka povsem gladko. Po podatkih avstrijskega zavoda za zaposlovanje (AMS) je bilo za odpoved prijavljenih 260 zaposlenih, vendar pa gre pri tem za preventivni ukrep, zatrjuje podjetje.

Koliko zaposlenih bo dejansko odpuščenih, še ni jasno. Vendar pa bi naj bilo prizadetih tudi sto najetih delavcev. Po poročilih medijev se trenutno razpravlja tudi o uvedbi skrajšanega delovnega časa. Zdi se, da so težave nastale zaradi problemov pri dobavi. Steyr Automotive namreč proizvaja električne tovornjake za švedsko znamko Volta.

Težave je povzročil bankrot dobavitelja baterij

Po “Oberösterreichische Nachrichten” je ameriški dobavitelj baterij bankrotiral, kar je povzročilo zastoje v proizvodnji v Steyrju. Zaposleni bodo za zdaj začasno premeščeni na druge delovne položaje znotraj podjetja. Prav tako se ponuja možnost izobraževalnega dopusta.