LinkedIn je največje poslovno družbeno na svetu, ki povezuje posameznike in podjetja ter omogoča izgradnjo profesionalnih odnosov, iskanje zaposlitve, karierno mreženje, »samooglaševanje« …

Zakaj je smiselno uporabljati LinkedIn in kako ga lahko izkoristite?

Postanite vidni

Ne glede na to, ali ste posameznik, ki želi, da ga opazi sanjski delodajalec, ali pa podjetje, ki je na lovu za novimi zaposlenimi … LinkedIn lahko koristi pri obojem. Ob rednem objavljanju kakovostnih vsebin lahko pritegnete pozornost drugih uporabnikov in si tako pridobite nove poslovne priložnosti.

LinkedIn hkrati ponuja priložnost za iskanje novih poslovnih kontaktov, poslovno mreženje, spoznavanje posameznikov in strokovnjakov znotraj vašega delovnega področja … Kot smo navajeni s Facebooka – preprosto »dodajte« ljudi, ki bodo tako postali del vaše poslovne mreže!

Morda bodo med njimi tudi vaš bodoči delodajalec, vaš naslednji poslovni partner, vaši bodoči sodelavci … Z mreženjem postajate vse bolj in bolj prepoznavni, tako pa si v virtualnem poslovnem svetu povečujete možnost, da vas opazi nekdo, ki vam bo ponudil vaš sanjski TOP ŠIHT!

Z LinkedInom raziščite trg

LinkedIn vam omogoča tudi, da preučite različna podjetja, odkrijete nove poslovne priložnosti ali pa zgolj temeljito preučite konkurenco.

Skladno z vašim LinkedIn profilom vam bo socialno omrežje samo ponujalo delovna mesta, ki jim ustrezate ali pa bi vas lahko zanimala. Izkoristite to funkcijo ter se tu in tam na katerega od njih tudi prijavite – prijava na prosto delovno mesto znotraj LinkedIna je otročje lahka, saj je vaš profil v resnici tudi življenjepis.

Mimogrede, kako LinkedInov profil z le nekaj kliki spremeniti v življenjepis, smo vam zaupali tukaj.

LinkedIn = prvi vtis

V tujini preverjanje kandidatov, ki so se prijavili na prosto delovno mesto, postaja stalnica in najhitrejši način, da najdemo nekoga v poslovnem svetu, je prav LinkedIn. Vaš LinkedIn profil je tako tisti prvi vtis, ki ga delodajalec o vas prejme takoj po prebiranju življenjepisa (če sklepamo, da ga bodo zasrbeli prsti in bo vaše ime vpisal v Googlovo ali LinkedInovo orodno vrstico).

PREBERITE ŠE: TOP ŠIHT: 9 aktualnih prostih delovnih mest – od vodje kakovosti do slaščičarja v Teti Fridi

Profil na LinkedInu je tako neke vrste digitalna vizitka, kar pomeni, da ga morate urediti na najboljši možen način. Profil naj bo zanimiv, privlačen in profesionalen. Vključite vse svoje dosežke, izobrazbo in delovne izkušnje ter uporabite ključne besede, ki jih iščejo delodajalci v vaši panogi.

Redno objavljajte tudi različne vsebine, ki naj bodo povezane z vašimi dosežki ali delovnim področje. Pri objavljanju vsebin na LinkedInu bodite pozorni na kakovost in vrednost. Izogibajte se objavljanju neprimernih ali politično obarvanih vsebin, ki bi lahko škodile vaši profesionalni podobi. Izogibajte se tudi sporočilom, ki so namenjena zgolj promociji vašega podjetja ali izdelkov.


Spremljajte Maribor24.si TOP ŠIHT tudi v prihodnje, ko vam bomo zaupali, kako napraviti svoj profil na LinkedInu še boljši!