Primorska živilska podjetja in zadruge, ki so povezane v projektu Po Primorsko, so konec leta 2020 ustvarila preko 236 milijonov evrov prihodkov, kar predstavlja desetino vseh prihodkov živilskih podjetij v Sloveniji in 67 % vse primorske živilsko predelovalne industrije. Zaposlovala so 1.771 zaposlenih oz. 12 % vseh zaposlenih v živilskih podjetjih v Sloveniji. Povezujejo in sodelujejo z več kot 1.500 kmetijami ter s tem prispevajo k ohranjanju in razvoju slovenske pridelave in predelave hrane.

Dogodek Po Primorsko v veliki meri podpirajo direktorji primorskih podjetij in zadrug Anka Lipušček Miklavič, direktorica Mlekarne Planika Kobarid je ob tradicionalni prireditvi povedala: »Po primorsko ni samo prireditev enkrat letno v Ljubljani, ko se velikemu številu obiskovalcev predstavimo primorska živilka podjetja in zadruge. Je veliko več. Je odlično sodelovanje primorskih živilskih in kmetijskih podjetji, je predstavitev tistega , kar nam Primorska narava s svojo nepredvidljivostjo, s svojim temperamentom nudi v obilju: odlične surovine iz katerih izdelujemo raznovrstne izdelke, od mlečnih, mesnih, ribjih, pekovskih, do vin, sadja in zelenjave. In v katerih naši zvesti kupci najdejo in začutijo vse to, kar smo mi vsi: Primorci.« Z njenimi besedami se je strinjal tudi mag. Borut Fakin, direktor podjetja Vinakoper. »Primorci smo izjemno ponosni na bogastvo barv, okusov in vonjav, ki se prepletajo v naših lokalnih dobrotah. Zavedamo se, da naši kraji skrivajo številne gurmanske lepote in doživetja, ki pa jih tudi domači gosti šele počasi odkrivajo. In na tej točki nastopi ključna vloga povezovanja vinarjev, živilcev in zadrug,« ter hkrati dodal, da so  skupnim nastopom pod okriljem enotne blagovne znamke Po Primorsko močnejši, glasnejši in prodornejši.

S skupnim nastopom pod sloganom Po Primorsko podjetja in zadruge še naprej prikazujejo pestrost in bogastvo širše primorske regije in s tem krepijo promocijo primorske kulinarike.