Po pregledu cenikov slovenskih uvoznikov, je Žurnal24.si bil presenečen, saj so pod ceno 11.000 evrov našli le enega, in sicer Mitsubishi Spacestar 1.2 MIVEC z osnovno opremo inform in še to ob upoštevanju 1.000 evrov popusta za financiranje, poroča Žurnal24.si.
Podoben pregled je Žurnal24.si opravil že septembra 2021 in že takrat so ugotavljali, da so se avtomobili precej podražili. Vendar takrat, bi za manj kot 10.000 evrov lahko kupili tri avte, in sicer osnovno Dacio Sandero, Mitsubishi Spacestar in Hyundai i10. Danes jih sploh ni več, pod mejo 11.000 evrov pa je ostal le eden.
Azijska ponudba
Kaj lahko naredi posameznik, ki bi rad kupil nov avtomobil, ampak zanj ne bi odštel več kot 15.000 evrov? Tukaj stanje rešujejo predvsem Azijci. Pod mejo 15.000 evrov je s vso svojo ponudbo različic torej že zgoraj omenjeni Mitsubishi Spacestar, z izjemno najbolje motorizirane različice z najboljšo opremo intense pa so našli tudi avtomobil Hyundai i10, poroča Žurnal24.si.
Pod to mejo je ob upoštevanju popustov tudi Kia Picanto. Obe korejski znamki pa pod 15.000 evrov ponujata tudi Hyundai i20 in Kio Rio, to sta avtomobila, ki segata v malce višji razred majhnih mestnih avtomobilov. Pod 15.000 evrov se znajde tudi japonski Suzuki, z osnovnima različicama Ignisa in Swiifta.
Evropska ponudba
Žurnal24.si poroča, da lahko za manj kot 15.000 evrov kupite tudi nekaj evropskih avtomobilov. Zadevo tukaj rešujejo predvsem modeli romunske Dacie, in sicer model Sandero, ki ga v osnovni opremski različici Essential kupite z obema razpoložljivima pogonskima možnostima, v bolje opremljeni različici Expression pa z osnovno motorizacijo. Osnovna Dacia Sandero Stepway stane 14.790 evrov, osnovni Sandero stane 13.090 evrov, različice z atmosferskim štirivaljnikom, ki je bila predlani najcenejša, pa sploh ni več v ponudbi, navaja Žurnal24.si.
Pod zastavljeno mejo, spada tudi že nekoliko zastarela Fiat Panda. Za to ceno je na voljo celo z obema razpoložljivima motorjema, litrskim trivaljnikom z blagim hibridom in 1.2 litrskim šitirvaljnikom z možnostjo pogona na plin LPG. Tik pod mejo 15.000 evrov, pa se uvršča tudi osnovni Fiat 500 v blagi hibridni obliki.
Za 13.790 evrov tudi Renault ponuja osnovnega in edinega preostalega bencinskega Twinga z motorjem Sce 65, med ceniki uvoznika Škode pa je Žurnal24.si našel Fabio Combi (prejšnja generacija), ki v vsakem primeru, z atmosferskimi ali turbobencinskim trivaljnikom, stane manj kot 15.000 evrov.
Pestra ponudba se začne nad 10.000 evrov
Žurnal24.si še poroča, da je nov avtomobil pod 10.000 evrov težko doseči, če pa imate za nakup vozila na voljo vsaj 15.000 evrov, pa je stvar malce drugačna. Ponudba je precej pestra, do danes je ta postala precej borna.
Dejstvo je, da se bomo morali slej kot prej navaditi na to, da bomo o cenovno ugodnih avtomobilih govorili takrat, ko bodo le-ti cenejši od 20.000 evrov. Ponudba bo v tem primeru še vedno precej pestra.