Šele z zadnjo generacijo je ameriški mišičnjak tudi uradno v prodaji na evropskem trgu, kjer je od leta 2014 našel že več kot 33.000 lastnikov. Z nekoliko spremenjeno podobo bo v naslednjem letu dni menda prepričal še 30 Slovencev. Po podatkih uvoznika, podjetja Summit Motors, jih je pet menda že naročenih.

Seveda je bočna silhueta ostala nespremenjena, spremembe so vidne predvsem na prednjem delu tega velikega kupeja. Prednja žarometa sta namreč ozka, za svetilnost skrbi tehnologija LED, prav tako za obe ožji prednji meglenki. Nova je tudi prednja maska ter pokrov motorja z značilnimi športnimi režami. Na zadku so malenkostno spremenjene zadnje led luči v prepoznavni tridimenzionalni obliki. A me je na novinarski predstavitvi še bolj prepričala notranjost, kjer prevladujejo na otip prijetnejši in mehkejši materiali, predvsem pa digitalna instrumentna plošča velikosti 12 palcev, ki omogoča različne prikaze, tudi v povezavi z izbranimi voznimi programi. Teh je sedaj šest, povsem nov je štartni program Drag Strip, ki omogoča optimalni oprijem pogonskih koles pri speljevanju, delovanje menjalnika in osemvaljnika.

Sicer prenovljen Mustang sedaj zmore 21 kilovatov več, kar pomeni 331 kilovatov (450 KM) in zato pospeši z mesta do stotice v 4,3 sekunde. Za največ razburjenja pa poskrbi v voznem programu Racetrack. Zvok motorja je edinstven, globoko in hropeč, tudi v višjih vrtljajih. Atmosferski motor se zmore zavrteti vse do osem tisoč vrtljajev glavne gredi, ob tem pa povsem nov desetstopenjski samodejni menjalnik prestavlja hitro, kot se spodobi za velikega ‘gran tourisma’. Naprodaj je tudi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in je s ceno 64.900 evrov za približno štiri tisočake cenejši od različice s samodejnim menjalnikom. Serijsko je Mustang opremljen z usnjenimi sedeži, a za doplačilo ponuja tudi še bolj športne, znamke Recaro.

Je pa tako kot šibkejša različica z 2,3-litrskim prisilno polnjenim motorjem (213 kW/290 KM), pri kateri motor ni doživel sprememb, sedaj serijsko opremljen s sistemom za preprečevanje naleta in prepoznavanja pešcev, opozorilnikom menjave voznega pasu, prilagodljivim tempomatom in samodejnim preklopom med dolgim in kratkim snopom žarometov. Zaradi slovenskih davščin na motorna vozila je šibkejši Mustang tudi bistveno cenejši od različice z V8 agregatom, saj vstopna cena znaša 46.300 evrov.