Sedanji Renault Clio je na trgu od leta 2012 in je postal najbolje prodajan avtomobil segmenta B v Evropi. Letos k trgovcem prihaja peta generacija.


Kot so zapisali pri Renaultu so se razvoja novega Clia lotili po načelu ”revolucija + evolucija”. Zunanjost ostaja zvesta svojemu predhodniku, s strani in od zadaj še zmeraj spominja na četrto generacijo, medtem ko sprednja maska asociira na večji Megane. Žarometa dajeta svetlobni pečat v obliki črke C, ki je značilen za modele znamke Renault.

V prid dinamičnemu izgledu je novi Clio nekoliko nižji in za 1,4 centimetra krajši od svojega predhodnika. Kljub temu naj bi Francoz v notranjosti ponudil več prostora kot prej.
Prtljažnik bo s 391 litri ponujal največji volumen v svojem razredu, h kateremu velja prišteti še za 26 litrov raznih odlagalnih mest. Renault ob zloženih zadnjih sedežih obljublja ravno površino za lažje nakladanje.

Revolucionarne spremembe nosi potniška kabina. V prid prostornosti bolj kompaktno zasnovan »Smart Cockpit« novega Clia je osredotočen na voznika in vključuje več tehnologij. Njegova valovita oblika poudarja vtis širine avtomobila. Opremljen je z najširšimi zasloni v segmentu in ponuja izrazito moderno ergonomičnost v prid bolj poglobljeni vozniški izkušnji.

Ključni element armaturne plošče »Smart Cockpit« je 9,3-palčen zaslon multimedijske naprave, preko katerega se upravlja vse multimedijske, navigacijske in informativno-zabavne funkcije. S 23,6 centimetri diagonale je večji kot v Renaultovem enoprostorcu Espace.

Tradicionalne analogne merilnike je nadomestil digitalen zaslon. Izbrati bo mogoče 7 in 10 palčni TFT zaslon. Večji bo vključeval prikaz navigacije GPS.

Na splošno naj bi notranjost zaradi barvnih materialov in mehke plastike delovala bolj kakovostno. Pametni telefoni se bodo brezžično polnili v osrednji konzoli.

Prvič bo na voljo športna oprema R.S. Line, ki tako nadomešča dosedanjo linijo GT-Line. Vizualno izstopa s 17-palčnimi kolesi, športnimi sedeži, aluminijastimi pedali, satastim vzorcem maske v sprednjem odbijaču in v usnje oblečen volan z dvojnim rombom R.S.

Še vedno je malo informacij o motorjih. Zagotovo lahko pričakujemo trivaljnik, ki ga poznamo iz modela Twingo. So pa pri Renaultu razkrili, da lahko Clio kot prvi v družini postane hibrid.
Za dizelskimi različicami še zmeraj ostaja velik vprašaj.