Na Marpromu so pojasnili, kako poteka odvoz avtomobila s pajkom, po tem, ko nas je bralka obvestila o domnevni nenavadni praksi.

FOTO: Mestna občina Maribor

Marprom je v MOM koncesionar za odvoz nepravilno parkiranih avtomobilov.

Avtomobile fotografiramo pred in po odvozu

Pred dnevi se je na nas obrnila meščanka, ki ji je avto odpeljalo vlečna služba. Pred prevzemom avta je namreč dobila dokument z opisanimi poškodbami pločevine, ki jih pred odvozom ni bilo. “Skoraj me je kap,” je zapisala.

Kasneje se je izkazalo, da streha avta ni poškodovana, kot je pisalo v dokumentu. Zaupala nam je, da ji je zaposleni pojasnil, da za vsak slučaj v zapisniku označijo poškodbe, ki bi se utegnile zgoditi, da ne bi bili odgovorni za škodo. Mariborčanka je bila osupla in je opozorila, da je tako ravnanje goljufija, Marprom pa je pojasnil, kako poteka njihovo delo.

V javnem podjetju Marprom, ki je v Mestni občini Maribor koncesionar za odvoz nepravilno parkiranih in
zapuščenih vozil, imamo stalno prakso beleženja stanja vsakega vozila pred odvozom in po njem.

V javnem podjetju Marprom, ki je v Mestni občini Maribor koncesionar za odvoz nepravilno parkiranih in
zapuščenih vozil, imamo stalno prakso beleženja stanja vsakega vozila pred odvozom in po njem. Tako
avtomobil fotografiramo tik pred začetkom odvoza oziroma nalaganja (posnamemo od 6 do 8 fotografij),
ob tem pa ga natančno pregledamo in na zapisniku zabeležimo tudi najmanjše vidne praske, ki jih morda
lastniki sami niti ne zaznajo,” so za maribor24.si pojasnili na Marpromu.

Fotografirajo še enkrat

Obravnava vozila se tu ne zaključi, tudi po odlaganju vozila le tega namreč fotografirajo: “Zatem po opravljenem odvozu fotografiramo avtomobil tudi, ko ga odložimo na varovanem parkirišču v Mlinski ulici, in sicer z namenom primerjave fotografij, če bi med odvozom slučajno prišlo do kakšnih poškodb,” so opisali postopek.

“Informacija ni točna”

Pritožbe Mariborčanke so pojasnili tako: “Informacija, da na zapisniku v naprej označimo morebitne »poškodbe«, ki bi lahko nastale pri prevozu, ni točna; v skladu z navodili, ki jih ima ekipa pajka, je namreč praksa, da zabeležimo samo dejansko vidne poškodbe na vozilu, kot so praske, udrtine, luknje itd., je pa res, da pri tem poskušamo biti čim bolj dosledni in natančni.”

Dispečer, ki je izdal avtomobil, na katerega se nanašajo vaša novinarska vprašanja, je gospe tudi razložil
zgoraj opisani postopek. Gospa je avto prevzela in na podpisanem zapisniku označila okvirček »brez
dodatnih poškodb«.

Gospa je avto prevzela in na podpisanem zapisniku označila okvirček »brez
dodatnih poškodb.

Na Marpromu so še izpostavili, da svoje delo opravljajo skrbno in varno in doslej pri opravljanju odvoza vozil s pajkom še niso imeli škodnega primera, pri katerem bi zavarovalnica priznala odškodnino iz naslova morebitnih poškodb pri odvozu.