Sodelovanje partnerjev v okviru Partnerstva za Pohorje prinaša mnoge novosti, s katerimi želijo Pohorje zarisati na turistični zemljevid sveta.
Pohorje vabi z novo podobo
Pripravili so temelje blagovne znamke in celostno grafično podobo Pohorja, krovno spletno stran destinacije, turistično karto, turistične informacijske table, zloženko in nov video destinacije Pohorje.
Povsem na novo pa so označili 7 krožnih kolesarskih povezav med centri na Pohorju ter Pohorsko kolesarsko transverzalo in Slovensko turno kolesarsko pot v skupni dolžini 240 km.
Pripravljajo tudi idejno zasnovo za povezovalni trail med bike parki in smernice za postavitev enotne urbane opreme na Pohorju.
Novosti so rezultat aktivnega povezovanja med partnerji, predvsem pa zaupanja. »Zaupanje je nekaj, kar je potrebno graditi z majhnimi, a vztrajnimi koraki, upoštevati potrebe in želje vseh partnerjev, reševati izzive skupaj ter si pri tem pomagati. Vsak izmed partnerjev mora prispevati svoj del – tako finančni kot tudi v smislu izvajanja nalog, ki jih mora »oddelati« po svojih najboljših močeh. Verjamem, da bomo v prihodnjih letih vzpostavili tudi nove poslovne modele po zgledu drugih regij in turističnih destinacij v tujini, ki so daleč pred nami«, poudari Aleksander Saša Arsenovič, župan Mestne občine Maribor, pobudnik in predsednik Partnerstva za Pohorje.
In v prihodnje?
»V prihodnje smo izvajanje aktivnosti razdelili med koordinatorjem partnerstva in vodilnimi destinacijami na območju Pohorja. Poudarek bo na skupni promociji destinacije, oblikovanju kolektivne blagovne znamke, povezovanju dogodkov, izboljšanju infrastrukture in pripravi projektov za pridobivanje dodatnih virov financiranja. Prav tako bomo še naprej pomagali pri vzpostavitvi Regijskega parka Pohorje in vzpostavitvi lesnih centrov,« je o novih izzivih povedal Uroš Rozman, dorektor RRA Podravje.
Kmalu tudi skupna smučarska karta
Eden izmed skupnih produktov, ki se ga lahko razveselimo že v naslednjih dneh je skupna smučarska karta. »Skupna 4-dnevna smučarska vozovnica, ki enkrat v času veljavnosti omogoča smučanje tudi na enem izmed petih partnerskih pohorskih smučišč, je eden izmed ciljev nove strategije Pohorja, ki se dejansko uresničuje v praksi. S ciljnim trženjem in krepitvijo prepoznavnosti bo tovrstna vozovnica turistični produkt Destinacije Pohorje, ki bo povezoval ponudnike in jim omogočil povezano skupno promocijo, hkrati pa smučarjem omogočil raznolikost doživetij, ki izhajajo iz specifične ponudbe posameznega centra«, je potrdila Barbara Soršak, izvršna direktorica Unitur d. o. o.
V pripravi tudi nova strategija
V pripravi je nova Strategija trajnostne rasti slovenskega turizma 2017–2021, v okviru katere si tudi Destinacija Pohorje želi imeti možnosti črpanja sredstev. Ilona Stermecki, v. d. direktorice Slovenske turistične organizacije, pojasnjuje: »Možnosti za črpanje sredstev bo v bodoče kar nekaj. Omeniti velja razvojne spodbude s strani Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, ki bodo namenjene za prestrukturiranje gorskih centrov, višje kakovosti nastanitvene infrastrukture, razvoju javne turistične infrastrukture, nadgradnji zelene sheme, podpori za področje kulturne dediščine, upravljanju in razvoju vodilnih destinacij, javni turistični infrastrukturi ter digitalizaciji poslovanja. V okviru predvidenih aktivnosti je precej priložnosti tudi za Destinacijo Pohorje, ki predstavlja zeleno oazo za odklop od vsakdana ter nudi izjemne možnosti za aktivnosti na prostem ter za šport in z njim povezane dogodke«.