Štajerska gospodarska zbornica organizira Praktično delavnico, v kateri se boste naučili uporabljati različna brezplačna spletna orodja s katerimi boste izdelali spletno stran in jo s pomočjo predstavitev v družbenih medijih povezali v učinkovito spletno promocijo podjetja, izdelka ali storitve.
V okviru delavnice boste spoznali in se naučili uporabljati in povezovati različna spletna orodja
V okviru delavnice boste spoznali in se naučili uporabljati in povezovati različna spletna orodja, namenjena sodobnemu trženjskemu komuniciranju. Malokdo še ni slišal za Facebook, ki ga uporabljamo predvsem za zabavo in on-line druženje s prijatelji, po drugi strani pa predstavlja učinkovito orodje trženjskega komuniciranja.
V okviru delavnice boste spoznali in se naučili uporabljati in povezovati različna spletna orodja, namenjena sodobnemu trženjskemu komuniciranju.
Med poslovnimi uporabniki se vedno bolj uveljavljata LinkedIn in mikroblogersko družbeno omrežje Twitter. K navedenim, moramo v pogledu poslovne rabe in zasnove strategije nastopa podjetij in posameznikov na svetovnem spletu, nujno dodat še učinkovite, pa pogosto spregledane Spletne dnevnike. Spletne dnevniki so samostojne spletne strani ali pa predstavljajo dopolnitev spletne strani in predstavljajo močno komunikacijsko orodje.
Na delavnici boste:
-spoznali več učinkovitih orodji sodobnega tržnega komuniciranja, ki jih lahko samostojno brez stroškov spletnih agencij uporabite za postavitev lastne spletne strani in zasnovo učinkovite spletne predstavitve podjetja, proizvodov in storitev,
-s praktičnim delom, boste osvojili vse potrebno za uporabo brezplačnih spletnih dnevnikov in Google Blogger, kar vam bo omogočilo samostojno izdelavo enostavne in brezplačne pa vendar učinkovite spletne strani ,
-naučili se boste izkoriščat funkcionalnosti spletnih dnevnikov za izgradnjo baze uporabnikov, in kako jih z izgradnjo dolgoročnih odnosov spremeniti v bodoče kupce vaših proizvodov in storitev,
-naučili se boste kako in zakaj je koristno vaš spletni dnevnik ali spletno stran povezati z družabnimi omrežji Twitter, LinkedIN in Facebook v celovito spletno predstavitev podjetja,
-naučili se boste povezovanja obstoječih oblik spletnega promoviranja, vašega podjetja, izdelkov in storitev, z možnostmi družbenih omrežij Twitter, Facebook, Linkedin, YouTube …, kar vam bo omogočilo učinkovitejše trženjsko komuniciranje in pridobivanje novih strank, kupcev, podpornikov.
Več o delavnici na spletni strani ŠGZ: http://www.stajerskagz.si/Aktualno/Dogodki_SGZ/1558/ in http://www.druzbenimediji.net/10/11/2014/preverjajo-vas-na-internetu/