Spletni kupci v Sloveniji trenutno povprašujejo po izdelkih za urejanje vrta, med katerimi prevladujejo sesalniki listja, kažejo podatki platforme za primerjalno spletno nakupovanje Ceneje.si. V luči podražitev prehrambenih surovin v nekaterih državah vzhodne in srednje Evrope narašča tudi povpraševanje po sladkorju in toaletnem papirju.
Zanimanje vsepovsod, samo med Hrvati ne
V Sloveniji je oktobra povpraševanje potrošnikov za nakup sesalnikov in puhalnikov listja glede na pretekli mesec naraslo za 55 odstotkov. Podobno je bilo tudi v nekaterih drugih državah osrednje in vzhodne Evrope – v Srbiji je naraslo za 227 odstotkov, na Madžarskem pa za 101 odstotek, so sporočili iz platforme za primerjalno spletno nakupovanje Ceneje.si.
Hrvaški spletni kupci na drugi strani za takšne izdelke ne kažejo visokega zanimanja. Trenutno namreč najbolj povprašujejo po motornih žagah, kjer je bilo mogoče opaziti 47-odstotno rast povpraševanja.
Popoln čas za preživljanje časa in igro na vrtu
Povečano povpraševanje slovenskih spletnih kupcev zaznavajo tudi v kategoriji otroških igralnih šotorov, primernih za igro na vrtu, in otroških igralnih hišic, saj se je zanimanje za tovrstne izdelke povečalo za 117 odstotkov.
“Opaziti je, da so trenutne, prijazne jesenske temperature idealne za preživljanje časa in igro na vrtu ter delo v okolici hiše, zato pričakujemo rast povpraševanja še vsaj nekaj tednov. Običajno sicer povpraševanje po tovrstnih produktih vrh doseže v sredini novembra,” so navedli na spletni platformi.
Na obnašanje potrošnikov na nekaterih trgih držav vzhodne in srednje Evrope trenutno vplivajo tudi podražitve hrane. V luči zadnjih podražitev prehrambenih surovin je na Madžarskem povpraševanje po sladkorju poraslo za 15 odstotkov, v Romuniji pa za 145 odstotkov. Povečalo pa se je tudi povpraševanje po toaletnem papirju.
STA